Jump to content

GTA IV: Suit


DJ van Loo

Recommended Posts

Kijk ik vraag me af,

Op de screenshots bij de missies draagt Nico een net pak met rode stropdas dicht.

En ik heb alleen maar een net pak met een rode stropdas open.

Hoe komt dat? Is dat pak een pickup?

Als iemand hier wat van weet reageer even, ik ben gewoon benieuwd ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ik vraag me af,

Op de screenshots bij de missies draagt Nico een net pak met rode stropdas dicht.

En ik heb alleen maar een net pak met een rode stropdas open.

Hoe komt dat? Is dat pak een pickup?

Als iemand hier wat van weet reageer even, ik ben gewoon benieuwd ^_^

Bedoel je het niet andersom ? :) Want ik heb enkel een net pak met rode stropdas dicht

Vaak worden screenshots door de makers van de games genomen, lang voordat de game af is. Veranderingen in de game zijn dus mogelijk.

Enkele maanden voor de release van GTA III (lang geleden), publiceerde Rockstar een screenshot van de LCPD politiewagens. Op deze screen waren deze wagens blauw; in de uiteindelijk uitgebachte spel zelf haaden deze toch de gekende, zwarte kleur.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je is een zo'n screen laten zien? Het zal vast wel een outtake zijn geweest net zoals de vingerhandschoenen die ook niet in het originele spel zitten. Voor de overige 'nette' kleding van Perseus kun je -hier- terecht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je is een zo'n screen laten zien? Het zal vast wel een outtake zijn geweest net zoals de vingerhandschoenen die ook niet in het originele spel zitten. Voor de overige 'nette' kleding van Perseus kun je -hier- terecht. :)

Ik heb de missie even opgezocht dit is de link: http://nl.wikigta.org/wiki/Harboring_a_Grudge_%28GTA_IV%29

Bij deze missie staat op wikigta dat Nico zo'n dicht pak draagt, terwijl bij Perseus alleen maar open pakken te koop zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je is een zo'n screen laten zien? Het zal vast wel een outtake zijn geweest net zoals de vingerhandschoenen die ook niet in het originele spel zitten. Voor de overige 'nette' kleding van Perseus kun je -hier- terecht. :)

Ik heb de missie even opgezocht dit is de link: http://nl.wikigta.org/wiki/Harboring_a_Grudge_%28GTA_IV%29

Bij deze missie staat op wikigta dat Nico zo'n dicht pak draagt, terwijl bij Perseus alleen maar open pakken te koop zijn.

Dat zijn screens van de pc versie dus ik neem aan dat ze daar wel verkrijgbaar zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat zou goed kunnen. Ik heb de GTA IV op PC en kan enkel gesloten maatpakken kopen zoals deze (zie screenshot).

Open maatpakken kun je op PC enkel via een mod krijgen.

Ja klopt, ze zitten in de PC versie nog verborgen.

Op de consoles zijn idd alleen open pakken. ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...