thug Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 ik zit vast bij een hall of meat missie luid als volgt 1500 draaipunten en drop van 25 meter hoogte op een opject. dat doe ik dus maar hij registreerd het gelijk niet en op youtube heb ik een filmpje gevonden en hij deed juist het zelfde en bij hem lukt het wel. kan ik er mij iemand letterlijk zeggen wat je juist moet doen? Reageren
thug Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 topic mag sluiten, ik heb alles uit!!eindelijk Reageren
dicecream Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 ik zit vast bij een hall of meat missie luid als volgt 1500 draaipunten en drop van 25 meter hoogte op een opject. dat doe ik dus maar hij registreerd het gelijk niet en op youtube heb ik een filmpje gevonden en hij deed juist het zelfde en bij hem lukt het wel. kan ik er mij iemand letterlijk zeggen wat je juist moet doen? hoe is het jou dan gelukt want ik zit met precies het zelfde probleem ik val van die dam ongeveer 42m en ik draai als een gek ik val dan op een tuintafel die ik daar heb neer gezet maar het lukt mij dus ook niet kan je me michien helpen? Reageren
thug Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 ik zit vast bij een hall of meat missie luid als volgt 1500 draaipunten en drop van 25 meter hoogte op een opject. dat doe ik dus maar hij registreerd het gelijk niet en op youtube heb ik een filmpje gevonden en hij deed juist het zelfde en bij hem lukt het wel. kan ik er mij iemand letterlijk zeggen wat je juist moet doen? hoe is het jou dan gelukt want ik zit met precies het zelfde probleem ik val van die dam ongeveer 42m en ik draai als een gek ik val dan op een tuintafel die ik daar heb neer gezet maar het lukt mij dus ook niet kan je me michien helpen? het waren twee tuintafels dat je nodig had stomme fout eh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.