Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand deze SUV:

SuvCad.jpg

Of Deze:

Suburban.jpg

als FBI SUV voor mij maken want de orginele FBI vind ik niet mooi ik heb al weken gegoogled maar zonder resultaat kan iemand me helpen?

Geplaatst:

Klopt het dat je op zoek bent naar een voertuig om de FBI Rancher uit GTA SA te vervangen? In de verschillende GTA's zijn namelijk wel meer FBI voertuigen en het is wel even handig om te weten over welke GTA je het hebt.

Die bovenste, da's een Cadillac Escalade toch? Die heb ik er hier eentje gevonden voor SA. Ook hier en hier zijn nog twee escalades, maar volgens mij is die laatste niet voor SA, al kon ik dat niet echt gelijk vinden.

En die onderste, is dat een Chevrolet Suburban? Dan kun je hier, hier, hier, hier, hier of hier eens kijken.

De volgende keer wat beter zoeken, want dit ging wel érg makkelijk.

Geplaatst: (bewerkt)
Klopt het dat je op zoek bent naar een voertuig om de FBI Rancher uit GTA SA te vervangen? In de verschillende GTA's zijn namelijk wel meer FBI voertuigen en het is wel even handig om te weten over welke GTA je het hebt.

Die bovenste, da's een Cadillac Escalade toch? Die heb ik er hier eentje gevonden voor SA. Ook hier en hier zijn nog twee escalades, maar volgens mij is die laatste niet voor SA, al kon ik dat niet echt gelijk vinden.

En die onderste, is dat een Chevrolet Suburban? Dan kun je hier, hier, hier, hier, hier of hier eens kijken.

De volgende keer wat beter zoeken, want dit ging wel érg makkelijk.

het is inderdaad voor SA ik ben nu een chevolet aan het maken die onderste ik post wel als ik klaar ben Bewerkt: door cj4l

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...