Jarno91 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Iedere keer als ik probeer te lopen of rijden stopt Niko automatisch. Ik hou de knoppen om te bewegen ingedrukt en als hij dan stopt moet ik ze weer een paar keer opnieuw indrukken zodat hij weer verder gaat. Ik heb de batterijen van mijn toetsenbord al vervangen maar dat helpt niks en ik heb hier alleen problemen mee met gta dus mijn toetsenbord is ook niet kapot.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 je hebt het spel legaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Ja het spel is legaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 kijk ff of plaktoetsen uitstaan, hierdoor kun je toetsen niet 'vasthouden' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Die stonden al uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Herinstalleer het spel, misschien helpt dat. Ook kan je een ander toetsenbord uittesten om te kijken of het aan het toetsenbord ligt. Bewerkt: 7 maart 2009 door KillerZero86 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Herinstalleer het spel, misschien helpt dat. Ook kan je een ander toetsenbord uittesten om te kijken of het aan het toetsenbord ligt. Maar als ik mijn savegame eerst op een usb stick zet, kan ik hem na het opnieuw installeren weer terugzetten en dan verder spelen waar ik was gebleven?? Want ik had ergens gelezen dat dat bij IV niet kon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 dat hoeft niet eens, je kunt je savegames gewoon laten staan hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.