-Arnetjeuh- Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Ik ga binnekort dus een PS3 kopen met een daarbij passende lcd-tv Maar heeft een tv bepaalde eisen nodig om de PS3 GOED te laten draaien? Reageren
Platypus Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Nee helemaal niet, vroeger speelde ik nog met een oude tv (SD), en dat ging nog goed. Dus jou tv zal wel goed zijn Reageren
Dieko Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Je kan de PS3 op elk tv goed laten draaien Maar als je je PS3 het maximale wilt laten doen moet je een Full HD of HD Ready tv kopen. Met een HDMI kabel erbij uiteraard Reageren
-Arnetjeuh- Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Je kan de PS3 op elk tv goed laten draaien Maar als je je PS3 het maximale wilt laten doen moet je een Full HD of HD Ready tv kopen. Met een HDMI kabel erbij uiteraard De lcd's in het goedgekeurde lijstje zijn allemaal HD Ready. Reageren
Dieko Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Je kan de PS3 op elk tv goed laten draaien Maar als je je PS3 het maximale wilt laten doen moet je een Full HD of HD Ready tv kopen. Met een HDMI kabel erbij uiteraard De lcd's in het goedgekeurde lijstje zijn allemaal HD Ready. Hoe bedoel je? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Als je je ps3 hebt, mag je me best wel toevoegen op PSN ID is jarnootje. Als je een TV er voor moet uitzoeken, kan je het beste voor een full hd gaan, maar ik snap dat je dat te duur wordt . Je kan ook voor de goedkopere variant HD ready gaan. Als je geen geld hebt voor een HDTV, neem dan GEEN gewone lcd tv, zonder hd. Dat heb ik ook en ik heb echt k*t beeld (ik heb hem op de pc aangesloten en het beeld versterkt, nu ziet het er prima uit, maar als ik hem direct op het scherm aansluit is het prut). Als je niet zo veel geld hebt kun je het beste gewoon voor een oude vertrouwde ''tv met een dikke reet'' gaan . veel succes met het zoeken naar een TV, en laat je niet ompraten door de verkopers Reageren
Dvt Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Gast, koop deze monitor: De HP W2448HC: Hij is Full HD, en dat voor maar €450! Heeft HDMI en ingebouwd geluid (en natuurlijk VGA maar da's niet HD). Ik heb hem gezien bij een vriend, en hij is echt loeischerp! Echt Full HD. Bewerkt: 7 maart 2009 door Dvt Reageren
-Arnetjeuh- Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Je kan de PS3 op elk tv goed laten draaien Maar als je je PS3 het maximale wilt laten doen moet je een Full HD of HD Ready tv kopen. Met een HDMI kabel erbij uiteraard De lcd's in het goedgekeurde lijstje zijn allemaal HD Ready. Hoe bedoel je? Ik had al eens in de boeken gekeken welke tv's in aanmerking kwamen. Reageren
-Arnetjeuh- Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Als je je ps3 hebt, mag je me best wel toevoegen op PSN ID is jarnootje.Als je een TV er voor moet uitzoeken, kan je het beste voor een full hd gaan, maar ik snap dat je dat te duur wordt . Je kan ook voor de goedkopere variant HD ready gaan. Als je geen geld hebt voor een HDTV, neem dan GEEN gewone lcd tv, zonder hd. Dat heb ik ook en ik heb echt k*t beeld (ik heb hem op de pc aangesloten en het beeld versterkt, nu ziet het er prima uit, maar als ik hem direct op het scherm aansluit is het prut). Als je niet zo veel geld hebt kun je het beste gewoon voor een oude vertrouwde ''tv met een dikke reet'' gaan . veel succes met het zoeken naar een TV, en laat je niet ompraten door de verkopers dankjewel ! Reageren
Dieko Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Gast, koop deze monitor:De HP W2448HC: Hij is Full HD, en dat voor maar €450! Heeft HDMI en ingebouwd geluid (en natuurlijk VGA maar da's niet HD). Ik heb hem gezien bij een vriend, en hij is echt loeischerp! Echt Full HD. Hij is niet Full HD Hij heeft een HDMI aansluiting voor scherpe beelden En omdat een monitor niet zo groot is het beeld mooier en scherper. Maar geen Full HD Reageren
Dvt Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Gast, koop deze monitor:De HP W2448HC: Hij is Full HD, en dat voor maar €450! Heeft HDMI en ingebouwd geluid (en natuurlijk VGA maar da's niet HD). Ik heb hem gezien bij een vriend, en hij is echt loeischerp! Echt Full HD. Hij is niet Full HD Hij heeft een HDMI aansluiting voor scherpe beelden En omdat een monitor niet zo groot is het beeld mooier en scherper. Maar geen Full HD Nou echt wel hoor. Misschien was het dan een ander type (want er zijn verschillende types die er allemaal hetzelfde uit zien), maar hij was superscherp en ik heb gezien dat hij op 1080P = Full HD stond... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.