hommelkip Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) hoi, Ik heb een probleem als ik op een scooter ga zitten, zijn benen zweven in de lucht en niet op de plaats waar ze horen te staan, zijn armen houden het stuur niet vast....etc,,, ik had de faggio geruild en pizzaboy. Voor die scooters had ik een minibike. Hoe hij op die scooter zit is precies hetzelfde als die minibike. Ik had ook geprobeerd de normale handling te geven maar het lukt nog steeds niet. Ik wilde er een foto met fraps van maken maar dat lukte niet want het plaatje werd zwart =S bb, hommelkip Bewerkt: 8 maart 2009 door hommelkip Reageren
hommelkip Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 al 2 dagen geen reactie, pls help me Reageren
Timske Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Je had bij de minibike dan de bikev.ifp gebruikt. Dat is een animatie van de moters etc. Dus dan zit je zoals je op de minibike zit. Hier de bikev.ifp: >Rapidshare< Timske Reageren
hommelkip Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Je had bij de minibike dan de bikev.ifp gebruikt. Dat is een animatie van de moters etc. Dus dan zit je zoals je op de minibike zit.Hier de bikev.ifp: >Rapidshare< Timske tytytyty het heeft gewerkt,, Bewerkt: 9 maart 2009 door hommelkip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.