Jump to content

Hoeveel trophys heb jij!?


TalkingPear

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    6

  • Hanneswasco

    5

  • TZG

    3

  • TalkingPear

    2

Ik heb het gevonden. Als je op de PS-toets (PS3) drukt, terwijl je Gta IV speelt, kun je ergens 'Trophies' aan klikken, en dan zie je welke en hoeveel je er hebt.

Ik heb nog maar 6% van de Trophies, maar ik ben pas vanochtend begonnen in een nieuwe game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu op 17%, en ik heb volgens mij 15 Trophies gehaald. 1 Zilver, en de rest brons.

Maar ik heb nog een vraagje: Als ik bij de Trophy Collection kijk, zie ik tussen de Trophies soms ook vraagtekens. Als ik die selecteer staat er niets bij. Ze staan gewoon tussen de lijst met Trophies, maar wat betekenen die vraagtekens?

Groeten, Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu op 17%, en ik heb volgens mij 15 Trophies gehaald. 1 Zilver, en de rest brons.

Maar ik heb nog een vraagje: Als ik bij de Trophy Collection kijk, zie ik tussen de Trophies soms ook vraagtekens. Als ik die selecteer staat er niets bij. Ze staan gewoon tussen de lijst met Trophies, maar wat betekenen die vraagtekens?

Groeten, Gta Bram.

Dat betekend dat je die trophy nog moet vrijspelen en het dus "geheim" is wat je ervoor moet doen. Alle Trophies / Achievements kan je vinden op WikiGTA, dus je kan kijken welke wel op WikiGTA staan en niet in je trophy collection, en dan zie je welke degene zijn met vraagtekens.

Ondertussen heb ik trouwens 780 G, ik moet enkel nog alle RC's ontmoeten, de Flying Rats neerschieten en Stunt Jumps doen. En dan ook nog eens rang 10 in Multiplayer behalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, bedankt, meteen even op wikigta kijken. :D

Edit: Ik heb het al gezien, alles wat de rest van de storyline -waar je nog niet bent- kan veraden, staat niet bij de Trophy Collection.

Zoals Special Abbilities en Trophies na het voltooien van missies.[/font]

En sorry van de dubbelpost hierboven... :$

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

17 trophies so far. Ik ga er zo veel mogelijk halen, maar ik ga geen hele dag alleen maar missies doen(sowieso niet de hele dag IV spelen) om ook Liberty City Minute te krijgen.

Mijn trophies:

Gracefully Taken, Impossible Trinity, Full Exploration, Walk Free, Lowest Point, Driving Mr. Bellic, Warm Coffee, Fed The Fish, Off The Boat, Let Sleeping Rockstars Lie, You Won!, That Special Someone, Half Million, One Hundred And Eighty*, Wheelie Rider, Cut Your Teeth, Rolled Over(Swingset glitch).

Sta nu op 34%.

*is met mijn muis heel makkelijk, zo'n muis waar het balletje niet aan onderkant van de muis zit maar bij je duim.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...