Jump to content

Nat Type 2 & 3


paul007

Recommended Posts

Goede tut :tu:

Maar voor dat statische IP, ik moet dan in het modem en de PS3 hetzelfde IP adres intypen... Maar welk IP adres :puh: ?

In het modem heeft je ps3 al een ip gekregen, en dat zet je nu vast. Zie je deze niet, ga dan even via je toolbox naar Apparaten weergeven (ofziets) in je ps3 moet je het ip op automatisch vinden zetten. Hij ziet dan vanzelf het statische ip wat je router hem geeft, snap je?

Link to comment
Delen op andere websites

Goede tut :tu:

Maar voor dat statische IP, ik moet dan in het modem en de PS3 hetzelfde IP adres intypen... Maar welk IP adres :puh: ?

In het modem heeft je ps3 al een ip gekregen, en dat zet je nu vast. Zie je deze niet, ga dan even via je toolbox naar Apparaten weergeven (ofziets) in je ps3 moet je het ip op automatisch vinden zetten. Hij ziet dan vanzelf het statische ip wat je router hem geeft, snap je?

Ah, oke, ik zal het ff proberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb alle gegevens gedaan, nieuwe IP maar hij blijft nog steeds op NAT Type 3.

Hoe los ik dit op?

Mijn WLAN licht staat uit, ik kan die niet ook aanzetten.

En toen ik mijn IP had ingevoerd op webbrowser kwam er geen Thomson speedtouch 780 maar Thomson gateaway

Bewerkt: door Dago58x
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb ook de Xperia box van KPN, maar ik kan op die site van Portforward.com hem nergens vinden.

Kunnen jullie mij helpen.

Zelfde bij mij alleen, ik heb al die gegevns dat Jacky-2007 aan iedereen liet zien gedaan ,, en die Application nog wat van die link die hij gaf alles gedaan en nog staat hij op NAT type 3.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb dit probleem niet met PS3, maar met de PC, kan iemand me helpen.. Ik kan helemaal nergens in, hij zegt steeds Your Nat Type Is To Strict. Ik start steeds internet opnieuw, ik restart de modem enz. Kan iemand mij goed helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...