bobby Geplaatst: 12 december 2003 Rapport Geplaatst: 12 december 2003 Wie kan me helpen bij het volgende probleem.. Ik ben nu bij een opdracht dat ik lance moet bevrijden! Als ik nie optijd ben is die dood.. hij zit op een bouwterrein ergens afgelegen! Dr zijn een stuk of 20 mensen die ik moet afschieten, maar ik red het steeds niet! iemand een tip voor me? of iemand een cheat zodat ik niet dood kan gaan? Ik heb de cheats aspirine en preciousprotection al gebruikt.. maar dat schiet nie op! iemand??? alvast bedankt gr bob
Joriz Geplaatst: 12 december 2003 Rapport Geplaatst: 12 december 2003 Je moet niet cheaten!! Je moet goede wapens kopen er snel naar toe rijden! Zo snel mogelijk naar Lance rennen! (al schiettend) dan als je er bent snel met hem in de auto stappen die er dichtbij staat. dan weg rijden!!
djbob Geplaatst: 12 december 2003 Rapport Geplaatst: 12 december 2003 dies ook best moeilijk. Gewoon sniper EN mitrajeur kopen voordat jede missie start (ze zitte oook op de graafmachine die gasten) enze neerknallen. Dan achter in een loods lance bevrijden pak sentinel bj ingang en rij naa rziekehuis en probeer ze voor te zijn!
gtaverslaafde Geplaatst: 12 december 2003 Rapport Geplaatst: 12 december 2003 hallow doe gewoon code panzer een tank en schiet ze neer en rijd ze over en druk op 1 of 2 voor zijkantenen te schieten zo makelijk dus
Strider Geplaatst: 12 december 2003 Rapport Geplaatst: 12 december 2003 Ik heb er ook enige tijd over gedaan, maar als je het een beetje goed aanpakt, is het prima te doen. Zorg ervoor dat je, voor het begin van de missie, beschikt over een kogelvrij vest en een snelle auto (zodat je een beetje op tijd aankomt). Wat ik altijd deed was keihard door de versperring bij de ingang heen beuken en wanneer je auto begint te branden, uitstappen en dan meteen naar achteren rennen. Als je het een beetje tactisch aanpakt, kun je (met zo min mogelijk schade) op een hijskraan naar boven klimmen. Als je daar wat vijanden uitschakelt, kun je gemakkelijk Lance bevrijden. Dan moet je vervolgens nog wat vijanden uitschakelen die op je gebouwtje af komen lopen en dan kun je met de auto die rechts staat voor een ontsnapping zorgen. B)
Dead-Dodo Geplaatst: 19 december 2003 Rapport Geplaatst: 19 december 2003 tip voor wapens nuttertools volgens mij B)
rwesterh Geplaatst: 24 december 2003 Rapport Geplaatst: 24 december 2003 Je kan ook eerst wapens lopen, en dan, voor je de missie start, een Helikopter in de buurt van de Malibu Club (Waar de missie begint!). Na de intro van de missie in de Heli klimmen, en linea recta doorvliegen naar de "Junk Yard". Daar een beetje in de buurt van de loods landen (Niet ervoor, zo zonde van de Heli :lol: ! ) Trek een sprintje naar Lance Vance, werk die gasten af met een sniper of ander speelgoed, trek Lance uit de stoel, klim weer in de Heli (Als die niet weg is, of weggeschoten naar de andere wereld...) en vlieg/rij naar het "Hyman Memorial Hospital" - Waar hij heen moet... Succes!
jos2 Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Geplaatst: 25 december 2003 Deze missie kan ik op de PC makkelijk halen, alleen op de playstation 2 niet. daar is hij een stuk moeilijker! Iemand tips?
jos2 Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Geplaatst: 25 december 2003 Wat een nuttig antwoord zeg! :angry:
skater1232 Geplaatst: 24 januari 2004 Rapport Geplaatst: 24 januari 2004 ik heb daarvoor een tank gebruikt
djbob Geplaatst: 24 januari 2004 Rapport Geplaatst: 24 januari 2004 wie koopt er nou vice city voor pc EN playstation?
djbob Geplaatst: 4 februari 2004 Rapport Geplaatst: 4 februari 2004 Deze topic gaat nergens meer over dus SLOTJE EROP!
Recommended Posts