Flotje Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Op de 1 of andere manier al ik een ding plaats, in een map rij ik er dwars doorheen. ik zie enkel de texture. Dit is precies wat ik doe: Ik laad: industSW. Ik klik bij "item placement" op "new". Hier ligt het waarschijnlijk aan, maar als ik het niet doe loopt 'ie steeds vast. Ik zeg dat 'ie hem bij: data/gta3.dat mag zetten. Ik ga naar "object definition". Ik klik op: Open/comroad. Ik kies het gewenste object. Ik zet het neer, maar als ik erheen rijd, ga ik er dwars doorheen:( Help mj plz... Reageren
Flotje Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Dat kan wel wezen, maar ik wil graag reactie Reageren
Trax Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Dat kan wel wezen, maar ik wil graag reactie Dat kan wel wezen, maar je gaat niet bijdehand doen. Dit hoort idd in het Modding Help Forum, Moved Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Dit komt waarschijnlijk omdat je bij object definition, de "LOD distance" niet goed hebt ingevult. Probeer daar eens de waarde : 200. Je kunt het probleem voorkomen door niet een "new" object aan te maken, maar een "instance" van een bestaand object te plaatsen: selecteer links het ipl bestand waar je de instance in wil hebben zoek nu de ide file op waarin het object gedefineerd is. selecteer het object waarvan je een copy wilt plaatsen druk op de knop "instance", zet het nieuwe "instance" op de goede plek Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 (bewerkt) Ik gebruik altijd LOD distance 300 of hoger. Als je dat doet is je probleem echt opgelost. Ik had het namelijk eerst ook :lol: . Bewerkt: 7 mei 2005 door snorege Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Ik gebruik altijd LOD distance 300 of hoger. Als je dat doet is je probleem echt opgelost. Ik had het namelijk eerst ook :lol: . uhmmm, 300 of lager Reageren
Eclipse Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Als je de LOD distance hoger zet dan 300 is het object niet meer solide . Hij moet dus altijd lager dan 300 zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.