Jump to content

help na missie high noon

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey k kom niet verder na de missie high noon na deze misie te hebben gehaaal is er geen missie meer te doen

ik zou naar caluga's palace moeten maar daar is geen missie startpunt

kan iemand me helpen pls

alvast bedankt

grtzz tim

Bewerkt: door timey1

ja dr ben k al geweest hoort het zo te zijn dat er op de kaart staat dat er geen startpunt is in caluga's?

of zou dat komen omdat de ahctergrond wit is net als ut logo?

Bewerkt: door timey1
Geplaatst:

Ga naar de luchthaven van Las Venturas, aan het einde van de landingsbaan zie je een Shamal klaarstaan, stap in en vlieg richting de gele blip op de radar. Als je het bereikt hebt volgt er een cutscene waar je CJ in een taxi Saint Mark's Bistro in Liberty City ziet bereiken. Eenmaal binnen ben je niet echt gewenst en beginnen de aanwezige Forelli's op je te schieten. Buk achter de plantenbak en schiet alle gangleden dood. Pas op voor de twee die later nog de trap op komen lopen. Ga het trapje af, achter de bar staan nu nog twee gangleden met shotguns. Een molotov cocktail of dergelijke zou nu wel eens goed van pas kunnen komen. Gooi er een vanaf het balkon naar beneden. Als ze dood zijn, ga je naar de keuken, schiet iedereen daar neer. Via de keuken kom je in een kleine achterplaats. Wanneer de laatste Forelli's daar dood zijn, beland je weer in het vliegtuig op weg naar Las Venturas. Land op de luchthaven van Las Venturas, wanneer je geland bent heb je de missie gehaald!

Voila dit is de antwoord op je vraag !

Daar had ik nog niet aan gedacht.

Ik had maar wat gekopieerd van wikigta :D

>>> Door _KoE_Mzungu: Kopiëren van WikiGTA of van een andere bron is prima zolang je maar je bron vermeldt.<<<

offtopic : okee is goed mzungu

Bewerkt: door GTAspirit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...