HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
.NightFlower Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) De render is wel mooi, alleen wat zo jammer is is dat je achtergrond zowat grijs is en geen structuur heeft. Misschien kan je eens proberen een achtergrond te nemen met wat kleur en dan te smudge, is best simpel maar dan kan je wel een leuk effect creëren ^^ Bewerkt: 7 maart 2009 door .NightFlower Reageren
HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Die avatar is toch van GTA CW, of ben ik nou gek? Signature vind ik matig, geen diepte, het wazige effect bij de render is wel goed, maar verder heb je weinig gedaan, heb ik het idee. Ohja, de ava en sig passen helemaal niet bij elkaar, dus is het eigenlijk een slecht 'setje'. Bewerkt: 7 maart 2009 door TomHagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.