Remi-X Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik, met mijn PSP 2004 Light, heb als ik aan het internetten ben nogal vaak last van een geheugentekort. Is het mogelijk om meer geheugen in te bouwen, waarbij ik denk aan 128/256 MB of meer? Ik schijn nu maar 64 MB te hebben Reageren
gta master 1 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Je op driehoekje drukken, dan naar opties/instellingen ofzoiets, zoek naar weergaveinstellingen en zet de afbeeldingen uit . Dat heb ik ook en alles laad veel sneller en je hebt nauwlijks last van geheugen te kort. verwijder ook de cookies ect. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 en bij instellingen staat ook nog iets van Geheugen Sparen ofzo Reageren
HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Kun je hem niet uitrusten met extra geheugen dan? PS: Je kunt ook beter internetten via de PC Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 @gta master 1>Afan054 Dat bedoel ik niet. Ik wil gewoon normaal kunnen internetten hierop. @-Haakon- Ja, ik wil gewoon meer RAM, en daarom dit topic. Kan het? En zoja, hoe? Ik ga namelijk geen afbeeldingen uitschakelen als ik google afbeeldingen aan het zoeken ben... En aan andere beperkingen houd ik me liever ook niet.. En je kan soms niet op de computer, en met PSP wel. Reageren
ikt Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 http://www.ehow.com/how_4548551_get-more-i...memory-psp.html Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Dan zou ik ook wel van die mensen willen weten waarom het niet kan. Zit het geheugen vastgelijmt ofzo? Het lijkt me namelijk niet erg logisch als het niet kan. Op google vond ik namelijk wel iets met extra geheugen ofzo.. Owja, nog een vraag: hoe kan ik rechtstreeks vanaf youtube filmpjes kijken? Ik weet dat dat wel mogelijk is, maar ik weet niet hoe.. Bewerkt: 8 maart 2009 door Remi-X Reageren
ikt Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Dan zou ik ook wel van die mensen willen weten waarom het niet kan. Zit het geheugen vastgelijmt ofzo? Het lijkt me namelijk niet erg logisch als het niet kan. Op google vond ik namelijk wel iets met extra geheugen ofzo..Owja, nog een vraag: hoe kan ik rechtstreeks vanaf youtube filmpjes kijken? Ik weet dat dat wel mogelijk is, maar ik weet niet hoe.. Hoe krijg je het voor elkaar om je computer aan te zetten? Pffff. De PSP is veel anders gebouwd dan een computer. De RAM zit vastgebakken in de moederbord. Als je je PSP opentimmert zie je vele chips, daarvan zijn/is er een paar (of eentje) ervan geheugenchip(s). Wordt nogal moeilijk hè, zelf verbindingen maken op het mini-moederbord om daarna alles goed te verbinden en de BIOS zelf overnieuw te schrijven. Same goes for consoles. RAM van PC is in feite gewoon een paar van chips opgeplakt aan een stuk plastic dat in de pc kan gestoken. Als dit eruitziet als iets wat kan worden geüpgraded, ga je gang. Als het je lukt aanbid ik je. Om je op de goede weg te helpen, Samsung levert meestal geheugenchips. Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ja, weet ik veel! Ik heb wel raardere dingen meegemaakt... En nu nog weten hoe ik YouTube kan kijken. Ik weet dat dat wel mogelijk is, ik heb het anderen namelijk ook zien doen. Reageren
DJRobin Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Je kunt geen youtube kijken zonder custom firmware. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.