Crusher!! Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Airport SF Bekijk nu de map!! >>KLIK HIER<< EDIT: webpagina laden duurt soms even. want ik host hem zelf EDIT2: Link gefixt Bewerkt: 28 april 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Timske Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Leuke map. Hoeveel objecten heb je? Volgens mij heeeeeeeeel veel Leuk al die jumps enzo. Vooral leuk dat je het vliegveld en eiland 3 aan elkaar hebt verbonden Reageren
Crusher!! Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 onder die screenshot-loop staat info Reageren
Terorist-Kevin Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Airport SF Bekijk nu de map!! >>KLIK HIER<< Hoe kun je de map ijgenlijk spelen ik ben nog niet zo goed in dat bauwen. Reageren
David22 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Wat bedoel je met spelen? Omzetten naar SA-MP? Dat kan via deze site. Mocht je echter spelen in de MTA Map Editor bedoelen, dit kan via Test Race >> Een van de opties, wat van toepassing is voor jou (sneltoets is F5). Reageren
JeGe Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 (bewerkt) Die "info" van jordy is eigelijk best wel opschepperij; dit is mn 10miljoenste map en heb ik in maar 1.5 uur gemaakt blabla. vroeg mij ff geleden zelfs of ik een map wilde maken voor hem -.- of ben je dat alweer vergeten (ik ben Noisekick btw ) Bewerkt: 14 maart 2009 door JeGe Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Die "info" van jordy is eigelijk best wel opschepperij; dit is mn 10miljoenste map als je het het niet gelofot dat het mischien met 10miljoenste map is dan wil ik ze allemaal wel ff stuuren hoor vroeg mij ff geleden zelfs of ik een map wilde maken voor hem -.- of ben je dat alweer vergeten (ik ben Noisekick btw ) dat weet ik nog, dat komt omdat ik niet altijd inspiratie heb en heb ik in maar 1.5 uur gemaakt blabla. de meeste hebben met een grote map zo 2uur of langer nodig Reageren
Crusher!! Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) wie heeft deze map allemaal in zun server?? Bewerkt: 28 april 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Peter_ID29 Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Als je de link even fixt plaats ik hem misschien! Greetz Reageren
Crusher!! Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Als je de link even fixt plaats ik hem misschien! Greetz moet ik hem eerst opnieuw maken verloren gegaan @ server crash Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 wie heeft deze map allemaal in zun server?? Ik wil 'm best wel in m'n server zetten, als de link het tenminste doet en als ik wat degelijke screenshots te zien krijg. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2009 BigBoss voor jou zijn de wetten d'r natuur niks anders hoor moet ik hem eerst opnieuw maken verloren gegaan @ server crash Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Oh, het topic dateert al van in april. Had ik niet op gelet, ik kijk alleen maar naar de datum van de laatste post. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Oh, het topic dateert al van in april. Had ik niet op gelet, ik kijk alleen maar naar de datum van de laatste post. dat kan he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.