Forumrunner Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik ben er trots op. Ik heb hier ongeveer 3 uur aan gewerkt. Reageren
Platypus Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Knap gedaan Klein detail: Spider-man is met een koppelteken. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Nog iemand met een beetje PS-talent? Reageren
The Hulk Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Een erg goed plaatje! Alleen de render is een beetje te donker je had Spiderman er wel iets duidelijker uit mogen laten komen. En ik vind de tekst iets teveel ingeblend sommige delen zie je namelijk niet van de letters. Toch goed gedaan 7.5/10 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Je hebt je best gedaan hoor!De effecten zijn niet verkeerd gebruikt,de tekst is mooi en goed ingeblend. Render past ook wel.Spiderman is met een koppelteken maar wat maakt dat nu uit?Dus even rekenen ...euhh... even denken... Ik kom uit op 8,9 Corneria Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.