Rullez Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb net een RPG Game Mode gedownload, maar ik vind het nog al dom dat er al auto's staan die van "personen" zijn. Hetzelfde als met gekochte huizen en bedrijven. Nou ben ik niet zo goed in scripten dus weet ik niet of dit eruit te halen is, maar weet iemand of dit weer naar normaal kan worden gebracht, dus dat er nog geen huizen en bedijrven zijn verkocht en er geen auto's van personen op de straat staan? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 plaats je game mode hier op het forum in een code box Hier je script en ik zal dr ff naar kijken Reageren
Rullez Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Als ik het script plaats in een bericht kreeg ik een foutmelding, dus ik heb het totale pakketje even in mijn bijlage gezet. Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Meestal pas je dat soort dingen aan in de bestanden van je gamemode (in de map scriptfiles), en niet in het script zelf, als het om een grote gamemode gaat. Reageren
Rullez Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Meestal pas je dat soort dingen aan in de bestanden van je gamemode (in de map scriptfiles), en niet in het script zelf, als het om een grote gamemode gaat. In dat bestandje wat ik net heb geupload zit alles wat nodig is om de game mode te draaien. Ik heb zelf net ook al even lopen zoeken, maar ik kom er niet uit. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Open ''property'' en ''property2'', en bekijk het 5e getal van rechts (elke comma (,) is om een gatal te scheiden) Dat moet je vervangen bij elke regel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.