sander0008 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) help mijn mods doen het het meest niet hij zegt dat ik dff in txd moet veranderen en sami program ofso iets maar weet nie wat dat is iets en ik zoek ook nederlandse politie en ambulance en een coole swat bebaking weten jullie mischien ook nog een goeie mod site alvast bedankt sander Bewerkt: 7 maart 2009 door sander0008 Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 help mijn mods doen het het meest niet hij zegt dat ik dff in txd moet veranderen en sami program ofso iets maar weet nie wat dat is iets en ik zoek ook nederlandse politie en ambulance en een coole swat bebaking weten jullie mischien ook nog een goeie mod sitealvast bedankt sander Ik heb toevallig net vanmorgen een NL Ford Focus Politie & een NL Mercedes Ambulance. Politie Ambulance En de SAMI Mod Installer kan je hier vinden. Voor verdere hulp moet je de Readme maar even doorlezen, en als je het nog niet weer vraag het mods. Reageren
sander0008 Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) ik heb nog een vraagje hoe doe je dat geluid veranderen?? en nou zegt hij dat ik al een sami heb en hij doet het nog steeds niet snap het niet??hij blijft zeggen dat ik dff in txd iets mee moet doen maar weet het egt niet helpppppppppppppp.. nog bedankt maar hoe installeer je dde ambulance en politie en heeft iemand nog een swat bepaking en ik had een audi r8 gedownload en nou reageert hij sloom en de kleur van de audi is nie mooi zo zilver egt lelijk weet iemand daar nog iets op ?? alvast bedankt sander Bewerkt: 8 maart 2009 door sander0008 Reageren
graafschap.b Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 ik heb nog een vraagje hoe doe je dat geluid veranderen??en nou zegt hij dat ik al een sami heb en hij doet het nog steeds niet snap het niet??hij blijft zeggen dat ik dff in txd iets mee moet doen maar weet het egt niet helpppppppppppppp.. nog bedankt maar hoe installeer je dde ambulance en politie en heeft iemand nog een swat bepaking en ik had een audi r8 gedownload en nou reageert hij sloom en de kleur van de audi is nie mooi zo zilver egt lelijk weet iemand daar nog iets op ?? alvast bedankt sander dat sloome hebben sommige andere modders ook last van. maar ik zou ALLES met img tool installeeren dat weet je haast zeker dat alles goed gaat. want sami staat er niet bebaald om be kend dat hij het altijd doet. Reageren
sander0008 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) ik weet maar mijn img tool werkt niet!! is egt kut :duh:en weet ook niet hoe het moet dus helppppppppp me pleas sander Bewerkt: 12 maart 2009 door sander0008 Reageren
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 hou je rustig. en download dan een nieuwe img tool Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 ik weet maar mijn img tool werkt niet!!is egt kut :duh:en weet ook niet hoe het moet dus helppppppppp me pleas sander Hier kunnen we natuurlijk niets mee. Krijg je een foutmelding te zien? Zoja, wat geeft die melding dan precies aan? Apple-Mac Reageren
sander0008 Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 (bewerkt) zo sit het niet ik weet niet hoe ik het moet activeren?? en ik heb al 2 img tools sander Bewerkt: 13 maart 2009 door sander0008 Reageren
graafschap.b Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 zo sit het niet ik weet niet hoe ik het moet activeren??en ik heb al 2 img tools sander kijk hier http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=42234 als de link het niet doet plak gewoon in je aderes balk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.