Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

help mijn mods doen het het meest niet hij zegt dat ik dff in txd moet veranderen en sami program ofso iets maar weet nie wat dat is iets en ik zoek ook nederlandse politie en ambulance en een coole swat bebaking weten jullie mischien ook nog een goeie mod site

alvast bedankt

sander

Bewerkt: door sander0008
Geplaatst:
help mijn mods doen het het meest niet hij zegt dat ik dff in txd moet veranderen en sami program ofso iets maar weet nie wat dat is iets en ik zoek ook nederlandse politie en ambulance en een coole swat bebaking weten jullie mischien ook nog een goeie mod site

alvast bedankt

sander

Ik heb toevallig net vanmorgen een NL Ford Focus Politie & een NL Mercedes Ambulance.

Politie

Ambulance

En de SAMI Mod Installer kan je hier vinden.

Voor verdere hulp moet je de Readme maar even doorlezen, en als je het nog niet weer vraag het mods. ;)

ik heb nog een vraagje hoe doe je dat geluid veranderen??

en nou zegt hij dat ik al een sami heb en hij doet het nog steeds niet snap het niet??hij blijft zeggen dat ik dff in txd iets mee moet doen maar weet het egt niet helpppppppppppppp.. :?:cry::cab::vp:

nog bedankt maar hoe installeer je dde ambulance en politie en heeft iemand nog een swat bepaking

en ik had een audi r8 gedownload en nou reageert hij sloom en de kleur van de audi is nie mooi

zo zilver egt lelijk weet iemand daar nog iets op ??

alvast bedankt sander

Geplaatst:
ik heb nog een vraagje hoe doe je dat geluid veranderen??

en nou zegt hij dat ik al een sami heb en hij doet het nog steeds niet snap het niet??hij blijft zeggen dat ik dff in txd iets mee moet doen maar weet het egt niet helpppppppppppppp.. :?:cry::cab::vp:

nog bedankt maar hoe installeer je dde ambulance en politie en heeft iemand nog een swat bepaking

en ik had een audi r8 gedownload en nou reageert hij sloom en de kleur van de audi is nie mooi

zo zilver egt lelijk weet iemand daar nog iets op ??

alvast bedankt sander

dat sloome hebben sommige andere modders ook last van.

maar ik zou ALLES met img tool installeeren dat weet je haast zeker dat alles goed gaat.

want sami staat er niet bebaald om be kend dat hij het altijd doet.

ik weet maar mijn img tool werkt niet!!

is egt kut :duh:en weet ook niet hoe het moet dus helppppppppp me pleas :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

sander

Geplaatst:
ik weet maar mijn img tool werkt niet!!

is egt kut :duh:en weet ook niet hoe het moet dus helppppppppp me pleas :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

sander

Hier kunnen we natuurlijk niets mee. Krijg je een foutmelding te zien? Zoja, wat geeft die melding dan precies aan?

Apple-Mac

zo sit het niet ik weet niet hoe ik het moet activeren??

en ik heb al 2 img tools

sander

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...