Jump to content

Ultieme GTA IV en toekomst's PC!


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    12

  • Limbolander

    6

  • wesley123

    4

  • TaartJJ~!

    3

Als je GTA IV op goede kwaliteit wilt spelen, en ook de allernieuwste spelen op het allerhoogste wilt kunnen draaien dan raad ik je aan om een i7 processor te nemen, een GTX 295 (260 of 280 is ook goed, maar deze toch nog veel beter) en minstens 6 GB DDR3 RAM.

Qua beeldscherm raad ik je 19" aan, die resolutie vind ik het beste om te gamen. Als je hoger gaat dan wordt het te groot, vind ik.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Qua beeldscherm raad ik je 19" aan, die resolutie vind ik het beste om te gamen. Als je hoger gaat dan wordt het te groot, vind ik.

19" is nog steeds enkel de diagonaal van een scherm en niet de resolutie. Ik heb bijvoorbeeld ook een 19"-scherm en kan op 1280x1024 spelen (maximale resolutie), maar ook op 1024x768 en 800x600. Het geeft nog steeds niet goed weer wat de resolutie is, al kost een hogere resolutie ook weer meer rekenkracht.

Tevens moet je wel een 64-bit versie van Windows (Vista lijkt me in dit geval beter dan XP) om ook die 6GB RAM te gebruiken, anders heb je er nog niks aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je budget? Dat zou erg handig zijn.

I.P.V de GTX295 zou ik de 4870X2 pakken.

Budget is ongeveer 500 tot 600 euro.

Zit ik nu ook weer te twijfelen over die i7 processor, of dat wel binnen mn budget past :/

500 tot 600 euro voor de hele computer?

Dat gaat echt niet lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij ook sterk dat je het met die 600 euro gaat redden :N

Maar misschien kun je ook losse onderdelen kopen bij een groothandel, dan zijn de hardware dingen veel goedkoper dan inde winkel. Dit doet een maat van mij altijd, weet niet of het handig is voor jou?

Nick

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou best je geld kunnen verspillen aan een i7 940, maar een 920 kan je net zo goed overclocken naar 2,9Ghz en voila, je hebt een i7 940! Met een fatsoenlijke koeler (dus niet de stock, uiteraard :7) is 'ie makkelijk te clocken naar 4Ghz. Maar voor 600 euro heb je geen compleet i7 systeem.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ok mensen, misschien was Very High bij GTA IV iets te hoog gegrepen :puh:

Maar als ik GTA IV op medium/high wil spelen, heb ik dan aan 500 tot 600 euro genoeg?

En kan dit ook gepaard gaan met latere games?

Moet wel lukken met die 600 euro :Y Dan moet even een expert hiero iets samenstellen (ik doe het niet, beter voor jou :schater: )

Maar ik had ook een idee om een pc te kopen, en had rond de 400 euro, maar ben toen eens voor de grap op makrtplaats.nl gaan zoeken, en vond een PC die medium GTA:IV haalde, voor 300 euro :D

Met een :

Amd64 X2 6000+ (Processor)

HD Diamond 3650X2 (videokaart)

300 GB Maxtor (Harde schijf)

600Watt Xilence (Voeding)

MSI K9Q nogiets :7 (Moederbord)

4GB Corsair (Ram Geheugen)

En nog een kast :7

Iig, een koopje.

Ook al ist 2de hands (waar ik eerst nog nooit aan gedacht had) ik ben er blij mee :D

Link to comment
Delen op andere websites

voor die 600euro red je het nooit voor de komende 2jaar, maar met 700euro zonder monitor kom je een eind dit heb ik samengesteld:

10sakiq.jpg

Ziet er niet verkeerd uit :o

En ik zou dan sowieso goedkoper uitkomen, aangezien ik hier nog wel wat goede HDD's heb liggen en een mooie DVD-rom lezer/brander + lightscribe ;)

PS: hoe weet je ooit dat al die hardware in die kast past? xD

Omdat, ik zelf ongeveer hetzelfde systeem heb staan :D nou als je besparen kunt op de hdd's etc kijk dan of je plaats van de E8400 een Q9550 kan kopen, want dan red je het de komende 2jaar wel denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...