Jump to content

Ultieme GTA IV en toekomst's PC!


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    12

  • Limbolander

    6

  • wesley123

    4

  • TaartJJ~!

    3

Dat gaat wel lukken hoor, ik zou alleen wel een nadere cpu koeler nemen voor het overclocken.

Kijk ook ff wat voor een soort aansluiting je harde schijf en drives hebben, straks heb je niet genoeg aansluitingen.

Link to comment
Delen op andere websites

AMD Phenom II X3 is minder goed dan een X4. Ik zou voor een Phenom II X4 gaan. Die is qua prestaties echt niet veel slechter dan een Core i7, maar wel goedkoper.

Ik heb dit voor je samengesteld. De HDD en DVD heb je zelf al, dus valt die af. ^_^ Ik heb gekozen voor AM2+ omdat die nog goedkoper zijn. De Phenom II is er ook voor het nieuwe AM3 socket, maar er zijn nog geen snelle processor ervoor. (althans, op alternate). Bovendien is AM3 duur en dat kan je je helaas niet veroorloven.

Dit zit 50 euro boven je budget. Maar het is het wel waard.

Je kunt zelf nog kijken of je liever 4GB wilt. En je kunt ook kijken voor de HD4850 als dit echt teveel geld kost.

Overigen wel klote dat AMD haar Phenom II's ook 920 en 940 heeft genoemd. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

AMD Phenom II X3 is minder goed dan een X4. Ik zou voor een Phenom II X4 gaan. Die is qua prestaties echt niet veel slechter dan een Core i7, maar wel goedkoper.

Ik heb dit voor je samengesteld. De HDD en DVD heb je zelf al, dus valt die af. ^_^ Ik heb gekozen voor AM2+ omdat die nog goedkoper zijn. De Phenom II is er ook voor het nieuwe AM3 socket, maar er zijn nog geen snelle processor ervoor. (althans, op alternate). Bovendien is AM3 duur en dat kan je je helaas niet veroorloven.

[afbeelding]

Dit zit 50 euro boven je budget. Maar het is het wel waard.

Je kunt zelf nog kijken of je liever 4GB wilt. En je kunt ook kijken voor de HD4850 als dit echt teveel geld kost.

Overigen wel klote dat AMD haar Phenom II's ook 920 en 940 heeft genoemd. :duh:

dan heb je idd gewoon een vergelijkbare pc met bijv een intel i7 setup en dan ben je makkelijk 1000+ euro kwijt dus atm AMD> intel gewoon ;) als je dan over een tijdje weer wat geld hebt, gewoon nog eens 2 gb erbij prikken en klaar is kees.

>>> Door Thundercover: Afbeelding uit de quote gehaald.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je dit aan, hoewel ik de HD4870 voor toekomstig gebruik aanraad i.p.v. de HD4850. Met de HD4850 is niks mis alleen de HD4870 is net even wat sneller (en 3 tientjes duurder)....

-2x2 GB Corsair, PC6400 (800MHz)

-AMD Phenom II X4 920 (Socket AM2+, 2.8 GHz, QuadCore)

-Gigabyte GA-MA790X-DS4 (Socket AM2+)

-Sapphire Radeon HD4850 512MB

-OCZ StealthXStream 500Watt (Eigenlijk raad ik de CoolerMaster RealPower M520 aan, deze is 70 euro)

-CoolerMaster Centurion 5

-Samsung Spinpoint F1 320GB (16MB buffer)

-Samsung Optische Drive, SH223Q

Totaal: 627,01

pc_627.png

Toelichting: 4gb geheugen is zeker geen overbodige luxe. Het kost niet veel meer dus gewoon doen :)

De nieuwe processoren van AMD gebakken op 45nm en gebaseerd op het Deneb ontwerp zijn mooie snelle processortjes die de Intel Q9x50 kan bijbenen of zelfs voorbij gaan. Het moederbord is een van de beste op de markt voor socket AM2+. Helemaal vanwege de 790X chipset. De HD4850 is een leuke videokaart met een leuk prijsje. Een betere videokaart krijg je niet voor dit geld. De voeding, deze kan beter maar is nog aan de goede kant ;). De kast spreekt voorzich, degelijke kwaliteit, redelijk strak design en dat voor een zacht prijsje. De HDD is gewoon een snelle HDD, niet veel over te melden. Als laatste de optische drive, een van de betere op dit moment.

EDIT:

HD4870 ipv HD4850

Totaal: 660,04

pc_660.png

EDIT II:

Haakon, dat systeem dat jij bovenaan de pagina hebt samengesteld, is matig. De AMD Phenom II X4 940 is sneller en goedkoper. In zijn totaliteit betekent dat dus dat een AMD based platform goedkoper is als je Intel based platform. De voeding kan nog, hoewel ik een ander aanraadt. Het geheugen kan goedkoper, voor 36 euro heb je al 4GB PC6400 geheugen van Corsair

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie wel dat Azerty echt veel goedkoper is dan Alternate. Want de HDD en DVD kan je gewoon weg laten, want die heeft hij al. Dan blijft hij binnen zijn budget.

En de intel I7 is toch eigenlijk wel beter dan de Phenom II, maar de verschillen zijn minimaal. Behalve qua prijs. De Phenom II processor zijn veel goedkoper dan die van Intel. De goedkoopste intel is gewoon bijna 300 euro. (op alternate) Voor de snelste leg je gewoon 1000 euro neer. (hoe bedoel je: absurt) En de Phenom II X4 920 is een black boxed edition, dus dat betekend dat hij zeer makkelijk te overclocken is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...