Jump to content

Ultieme GTA IV en toekomst's PC!


HA5H

Recommended Posts

Ik zie wel dat Azerty echt veel goedkoper is dan Alternate. Want de HDD en DVD kan je gewoon weg laten, want die heeft hij al. Dan blijft hij binnen zijn budget.

En de intel I7 is toch eigenlijk wel beter dan de Phenom II, maar de verschillen zijn minimaal. Behalve qua prijs. De Phenom II processor zijn veel goedkoper dan die van Intel. De goedkoopste intel is gewoon bijna 300 euro. (op alternate) Voor de snelste leg je gewoon 1000 euro neer. (hoe bedoel je: absurt) En de Phenom II X4 920 is een black boxed edition, dus dat betekend dat hij zeer makkelijk te overclocken is.

Phenom X3 = X4 met unlockbare core, neem die dan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    12

  • Limbolander

    6

  • wesley123

    4

  • TaartJJ~!

    3

Ik zie wel dat Azerty echt veel goedkoper is dan Alternate. Want de HDD en DVD kan je gewoon weg laten, want die heeft hij al. Dan blijft hij binnen zijn budget.

En de intel I7 is toch eigenlijk wel beter dan de Phenom II, maar de verschillen zijn minimaal. Behalve qua prijs. De Phenom II processor zijn veel goedkoper dan die van Intel. De goedkoopste intel is gewoon bijna 300 euro. (op alternate) Voor de snelste leg je gewoon 1000 euro neer. (hoe bedoel je: absurt) En de Phenom II X4 920 is een black boxed edition, dus dat betekend dat hij zeer makkelijk te overclocken is.

en daar komt nog eens bij dat de 1336 socket moederborden ook nogeens heel erg duur zijn, meer als de i7 processor meestal :)

en ja die extreme editions van intel zijn sowieso dikke bullshit, kan je zelf ook al makkelijk halen met overclocken en.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie wel dat Azerty echt veel goedkoper is dan Alternate. Want de HDD en DVD kan je gewoon weg laten, want die heeft hij al. Dan blijft hij binnen zijn budget.

En de intel I7 is toch eigenlijk wel beter dan de Phenom II, maar de verschillen zijn minimaal. Behalve qua prijs. De Phenom II processor zijn veel goedkoper dan die van Intel. De goedkoopste intel is gewoon bijna 300 euro. (op alternate) Voor de snelste leg je gewoon 1000 euro neer. (hoe bedoel je: absurt) En de Phenom II X4 920 is een black boxed edition, dus dat betekend dat hij zeer makkelijk te overclocken is.

en daar komt nog eens bij dat de 1336 socket moederborden ook nogeens heel erg duur zijn, meer als de i7 processor meestal :)

en ja die extreme editions van intel zijn sowieso dikke bullshit, kan je zelf ook al makkelijk halen met overclocken en.

Maar is het dan niet weer zo dat die snelle i7 extreme niet óók weer (zelfs een stuk beter) te overkclocken is zodat ie nog weer veel sneller is? (ik heb er het geld trouwens echt niet voor over :bonk: )

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie wel dat Azerty echt veel goedkoper is dan Alternate. Want de HDD en DVD kan je gewoon weg laten, want die heeft hij al. Dan blijft hij binnen zijn budget.

En de intel I7 is toch eigenlijk wel beter dan de Phenom II, maar de verschillen zijn minimaal. Behalve qua prijs. De Phenom II processor zijn veel goedkoper dan die van Intel. De goedkoopste intel is gewoon bijna 300 euro. (op alternate) Voor de snelste leg je gewoon 1000 euro neer. (hoe bedoel je: absurt) En de Phenom II X4 920 is een black boxed edition, dus dat betekend dat hij zeer makkelijk te overclocken is.

en daar komt nog eens bij dat de 1336 socket moederborden ook nogeens heel erg duur zijn, meer als de i7 processor meestal :)

en ja die extreme editions van intel zijn sowieso dikke bullshit, kan je zelf ook al makkelijk halen met overclocken en.

Maar is het dan niet weer zo dat die snelle i7 extreme niet óók weer (zelfs een stuk beter) te overkclocken is zodat ie nog weer veel sneller is? (ik heb er het geld trouwens echt niet voor over :bonk: )

RoL0

Nee volgens mij is het gewoon een fabrieksovergeclockte versie van een "normale" i7. Anders hadden ze wss wel meer cache etc gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee volgens mij is het gewoon een fabrieksovergeclockte versie van een "normale" i7. Anders hadden ze wss wel meer cache etc gehad.

Stelletje oplichters :puh: Ik ben dan mooi goedkoper uit met mn (toekomstige) 920!

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

Nee volgens mij is het gewoon een fabrieksovergeclockte versie van een "normale" i7. Anders hadden ze wss wel meer cache etc gehad.

Stelletje oplichters :puh: Ik ben dan mooi goedkoper uit met mn (toekomstige) 920!

RoL0

Fout. Ze hebben wel specifieke dingen gedaan die het vermogen opkrikken, maar de versies zonder multipliers zijn gewoon te duur. Maar waarom een i7? Phenom X3 met unlockbare core door een BIOS update kan toch ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee volgens mij is het gewoon een fabrieksovergeclockte versie van een "normale" i7. Anders hadden ze wss wel meer cache etc gehad.

Stelletje oplichters :puh: Ik ben dan mooi goedkoper uit met mn (toekomstige) 920!

RoL0

Fout. Ze hebben wel specifieke dingen gedaan die het vermogen opkrikken, maar de versies zonder multipliers zijn gewoon te duur. Maar waarom een i7? Phenom X3 met unlockbare core door een BIOS update kan toch ook?

mja wss een beetje gemod maar verder niks

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Volgens mij kan van de x3 de 4e core niet unlocked worden, ik heb er iig nog nooit vn gehoord. Die core word niet softwarematig gelcokt geloof ik maar gewoon bij de productie, de 4e core is dus niet toegankelijk, want als dat wel zo was warne de prijzen voor een x3 wel wat omhoog gegaan...

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

dat had ik gelezen maar ik iwst niet dat de 4e core unlockable was.

Maar dan nog, dan MOET je ene illegale bios gebruiken, dor dit te doen vervalt je garantie op al je hardware en wat als de bios niet goed op je pc blijkt te werken? in dat geval ben je screwed, daarom kun je beter gewoon een x4 kopen als je tog 4 cores wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

dat had ik gelezen maar ik iwst niet dat de 4e core unlockable was.

Maar dan nog, dan MOET je ene illegale bios gebruiken, dor dit te doen vervalt je garantie op al je hardware en wat als de bios niet goed op je pc blijkt te werken? in dat geval ben je screwed, daarom kun je beter gewoon een x4 kopen als je tog 4 cores wilt.

het ligt eraan, maar die 4e core bij X3's zijn vaak "uitgezet" omdat er het een en ander aan schijnt te mankeren, maar als je dan rond googlt hoor je alleen goede dingen over mensen die van hun X3 een X4 hebben gemaakt dusja.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...