Jump to content

Leuke plaatsen om peds af te duwen


gta dylan

Recommended Posts

Heey allemaal!!!

Ik vind het leuk om peds op te meest sadistische manieren te doden :).

Daarom wil ik graag weten waar ik peds af kan duwen en waar ze dood kunnen gaan.

Weet iemand een goede plaats?

Ik heb al deze plaats zelf gevonden, maar ik wil er graag nog meer vinden!

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...546,368|548,375

Je kunt peds ook van het perron in de subways duwen als er net een train aankomt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heey allemaal!!!

Ik vind het leuk om peds op te meest sadistische manieren te doden :).

Daarom wil ik graag weten waar ik peds af kan duwen en waar ze dood kunnen gaan.

Weet iemand een goede plaats?

Ik heb al deze plaats zelf gevonden, maar ik wil er graag nog meer vinden!

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...546,368|548,375

Je kunt peds ook van het perron in de subways duwen als er net een train aankomt ;)

Doe ik ook soms, maar ik zou graag peds van een vrij hoge hoogte willen afduwen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heey allemaal!!!

Ik vind het leuk om peds op te meest sadistische manieren te doden :).

Daarom wil ik graag weten waar ik peds af kan duwen en waar ze dood kunnen gaan.

Weet iemand een goede plaats?

Ik heb al deze plaats zelf gevonden, maar ik wil er graag nog meer vinden!

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...546,368|548,375

Je kunt peds ook van het perron in de subways duwen als er net een train aankomt ;)

Doe ik ook soms, maar ik zou graag peds van een vrij hoge hoogte willen afduwen :)

Je kunt peds niet spawnen, dus peds van hoogtes als de Rotterdam Tower zouden niet kunnen :puh:

Misschien kun je peds aanvallen en dan van een berg afspringen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam er laatst een aantal tegen op de brug, en aangezien ik ook al een auto zomaar van de brug zag rijden, het water in :7 , kon ik mijn kans niet meer laten liggen. Ik ben er meteen op af gelopen en heb ze van de brug geduwt. Naderhand heb ik ze niet meer gezien. Wellicht zijn ze verdronken ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan zo niet echt een plaats opnoemen maar in -deze- missie van Derrick moest je een gevangene bevrijden en hem uiteindelijk vermoorden door hem neer te schieten op een rots vlak voor de kust. Die gozer viel dus naar beneden, rotsen zijn dus aangeraden. Je vind ze meestal bij aan kust. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon héél leuk om peds te zien lijden :puh:

bv: daarstraks duwde ik een ped van de plaats die ik aangeduid heb op de snapmap (1ste post). De ped viel dus en kwam met haar hoofd tegen de hoek van een steen terecht, ze viel verder naar beneden en kwam dan nog eens met haar hoofd tegen de rand van een gebouw terecht, vervolgens viel ze met een harde klap tegen de grond :puh:. Dat wil ik nog meer doen, maar dan op andere plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nog wel ééntje. Maar het gaat hier om één ped. Hij/zij zit op een leuning tegenover het politiebureau.

Click here to view the SnapMap

Je kunt hem/haar er gewoon van af duwen en dan valt ze flink wat meters naar beneden. Onder haar zit een weg die omhoog gaat. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar als ik je vertel dat ze dichtbij de achterkant van het politiebureau zit, zul je haar wel vinden. Anders kan ik later nog wel een fotootje maken als men dat graag wilt.

paul007 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...