gta dylan Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Heey allemaal!!! Ik vind het leuk om peds op te meest sadistische manieren te doden . Daarom wil ik graag weten waar ik peds af kan duwen en waar ze dood kunnen gaan. Weet iemand een goede plaats? Ik heb al deze plaats zelf gevonden, maar ik wil er graag nog meer vinden! http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...546,368|548,375 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Heey allemaal!!!Ik vind het leuk om peds op te meest sadistische manieren te doden . Daarom wil ik graag weten waar ik peds af kan duwen en waar ze dood kunnen gaan. Weet iemand een goede plaats? Ik heb al deze plaats zelf gevonden, maar ik wil er graag nog meer vinden! http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...546,368|548,375 Je kunt peds ook van het perron in de subways duwen als er net een train aankomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Heey allemaal!!!Ik vind het leuk om peds op te meest sadistische manieren te doden . Daarom wil ik graag weten waar ik peds af kan duwen en waar ze dood kunnen gaan. Weet iemand een goede plaats? Ik heb al deze plaats zelf gevonden, maar ik wil er graag nog meer vinden! http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...546,368|548,375 Je kunt peds ook van het perron in de subways duwen als er net een train aankomt Doe ik ook soms, maar ik zou graag peds van een vrij hoge hoogte willen afduwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Heey allemaal!!!Ik vind het leuk om peds op te meest sadistische manieren te doden . Daarom wil ik graag weten waar ik peds af kan duwen en waar ze dood kunnen gaan. Weet iemand een goede plaats? Ik heb al deze plaats zelf gevonden, maar ik wil er graag nog meer vinden! http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...546,368|548,375 Je kunt peds ook van het perron in de subways duwen als er net een train aankomt Doe ik ook soms, maar ik zou graag peds van een vrij hoge hoogte willen afduwen Je kunt peds niet spawnen, dus peds van hoogtes als de Rotterdam Tower zouden niet kunnen Misschien kun je peds aanvallen en dan van een berg afspringen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Egel007 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Ik kwam er laatst een aantal tegen op de brug, en aangezien ik ook al een auto zomaar van de brug zag rijden, het water in , kon ik mijn kans niet meer laten liggen. Ik ben er meteen op af gelopen en heb ze van de brug geduwt. Naderhand heb ik ze niet meer gezien. Wellicht zijn ze verdronken ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Er lopen toch peds op rotterdam tower, als je daar heen gaat lukt het je misschien om ze eraf te flikkeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Dan moet je wel een Shotgun of Granaten gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Ik kan zo niet echt een plaats opnoemen maar in -deze- missie van Derrick moest je een gevangene bevrijden en hem uiteindelijk vermoorden door hem neer te schieten op een rots vlak voor de kust. Die gozer viel dus naar beneden, rotsen zijn dus aangeraden. Je vind ze meestal bij aan kust. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Het is gewoon héél leuk om peds te zien lijden bv: daarstraks duwde ik een ped van de plaats die ik aangeduid heb op de snapmap (1ste post). De ped viel dus en kwam met haar hoofd tegen de hoek van een steen terecht, ze viel verder naar beneden en kwam dan nog eens met haar hoofd tegen de rand van een gebouw terecht, vervolgens viel ze met een harde klap tegen de grond . Dat wil ik nog meer doen, maar dan op andere plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb er nog wel ééntje. Maar het gaat hier om één ped. Hij/zij zit op een leuning tegenover het politiebureau. Click here to view the SnapMap Je kunt hem/haar er gewoon van af duwen en dan valt ze flink wat meters naar beneden. Onder haar zit een weg die omhoog gaat. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar als ik je vertel dat ze dichtbij de achterkant van het politiebureau zit, zul je haar wel vinden. Anders kan ik later nog wel een fotootje maken als men dat graag wilt. paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.