Wickedmen Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 hallo allemaal ik heb is een keer een driver upgedate weet niet meer welke de dag daarna wil ik gta sa spelen dus ik start het op en opeens komen heel veel grijze pixels in beeld dus ik dacht het komt vast door mijn nvidia drivers dus ik gebruik syteemherstel om naar 2 dagen gelden terug te gaan start san andreas weer op helaas is het probleem dan niet weg dus ik gebruik de print screen functie en sluit sa en open paint en zie dat de game wel werkt 2 dagen daarna zie ik dat als die puntjes komen dat ik niet in de menu kan van mijn beeldscherm dus help me wil graag sa spelen Reageren
JeGe Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Mischien kun je voortaan leestekend en hoofdletters gebruiken; want dit is niet echt duidelijk. Maargoed, om terug te komen op jou post: installeer handmatig de vorige drivers en probeer het nog eens. Werkt dat niet? verwijder dat het gta_sa.SET bestandje die in je User files staat. Werkt dat ook niet? installeer GTA San Andreas dan opnieuw. Succes! Reageren
Wickedmen Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 thnx hij doet het weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.