Jump to content

Ferrari Mod


Wesleyty

Recommended Posts

Maar kan iemand voor mij ferrari auto installeren?? Kan dat via teamvieuwer? wil iemand dat voor mij doen? Of kan dat niet?? Als hij het wel wil doen moet hij z'n msn of xfire ff hierneer zette. Maar kan je z'n auto niet met gta san andreas mod installer doen>? las ik ergens maar weet niet hoe dat moet. :?:-(

Link to comment
Delen op andere websites

* Download IMGTool en install de Ferrari mod.

* Mods zijn niet supported op SA:MP, het kan wel, maar het is niet aanbevolen.

* Mods staan aan de client side en niet de server side, dus alleen jij kan je eigen mod zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

niet alle mods werken op sa:mp , tenminste bij mij niet

maar heel veel wel:

uitleg over mod installeren makkelijke manier:

1: download sami ( san andreas mod installer )

2: download je mod, je ferrarimod

3: open sami

4: druk op browse, zoek je mod op in zip bestand ( als je op next drukt, en er komt een error, kan deze mod niet met sami geïnstalleerd worden )

5: druk op next, hier zie je alle kleuren, handling enz.

6: druk nog een keer op next, nu kan je kiezen voor welke auto je mod de plaats in neemt ( meestal staat dta al goed )

7: voer de naam in, het handigst is de naam in te vullen van de auto, diegene zoals de auto ook in san andreas heet

8: druk op install

klaar!

je kan ook de img tool gebruiken, maar dat duurt wat langer..

je kan met sami ook alleen maar voortuigen zoals : auto's , motoren , vliegtuigen ,helikopters

maps , skins , gebouwen , en b.v een jetpack kunnen niet met sami geïnstalleerd worden

Bewerkt: door lorenzo gta
Link to comment
Delen op andere websites

3: open sami

Lekker handig als er geen sami bestand in zit. Uitleg over hoe je een mod installeert, vind je in de modding fora, en meer bepaald hier.

Bijna alle mods werken met SA-MP (zelfs CLEO3!). Uitzondering is de wijziging van handling.cfg.

Link to comment
Delen op andere websites

3: open sami

Lekker handig als er geen sami bestand in zit. Uitleg over hoe je een mod installeert, vind je in de modding fora, en meer bepaald hier.

Bijna alle mods werken met SA-MP (zelfs CLEO3!). Uitzondering is de wijziging van handling.cfg.

ja sorrie, ik had er bij kunnen zetten dat als de mod neit geinstalleerd kan worden die mod dan niet met sami geinstalleerd kan worden..

doe ik even.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Even voor de duidelijkheid:

Mods bruikbaar in SA-MP:

Vehicle Mods -> 'Custom-made' Voertuigen. Alleen de textuur is zichtbaar, en de custom handling werkt niet.

Weapon Mods -> 'Custom-made' Wapens. Alleen de textuur is zichtbaar op je wapens, als bijv. de schietsnelheid veranderd is, zal dit niet werken omdat dat niet gescript is in de server zelf.

Texture Mods -> Denk aan, i.p.v. een 'Sprunk' billboard, een 7up billboard.

Graphic Mods -> Denk aan, de New Great Effects Mod.

Mods niet-bruikbaar in SA-MP:

Mission Mods -> 'Custom-made' Missies. Aangezien je in SA-MP geen echte missies hoeft te doen, werken deze niet en crasht je spel meestal direct na het opstarten.

CLEO3 Mods -> Dit soort mods kunnen werken in SA-MP, maar is niet aangeraden.

Map Mods -> 'Custom-made' Maps. Bijvoorbeeld een racebaan ergens op zee. Dit soort mods werken niet aangezien ze niet gescript zijn in de server zelf. Als je een map script via Pawno, of een ander programma, en die in je server zet, werkt het wel.

Skin Mods -> Andere kleding. Dit zal waarschijnlijk niet werken omdat je in SA-MP andere characters hebt. Het is nog wel mogelijk om CJ te kiezen als dit gescript is, maar of andere skins werken, weet ik niet.

Mods die jij installeerd, zijn alleen voor jezelf zichtbaar! Andere spelers zien het originele bestand!

Bewerkt: door Mr. Sugo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...