memo06 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Ik heb gta iv gekocht en geinstalleerd + de 2 patches maar ik heb nog steeds twee problemen probleem 1: de beeldt wiebelt en wordt een beetje wazig als ik stop met lopen ongv 1 min dan wordt het weer normaal en daarna als ik loop weer dan wiebelt en de beeld wazig. probleem 2: als ik in een auto stap rij ik een paar meter en daarna geeft hij automatisch gas en stopt niet met rijden Kan iemand me helpen? alvast bedankt Bewerkt: 7 maart 2009 door memo06 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Ik weet het niet zeker, maar kan het zijn dat je GTA IV illegaal hebt? Want volgens mij zijn dit beveiligingen tegen het illegaal spelen van GTA IV... Mocht dit niet zo zijn, mijn excuses, dan weet ik de oorzaak van het probleem ook niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memo06 Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) hij is niet illigaal ik heb hem van de winkel gekocht Bewerkt: 7 maart 2009 door memo06 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 hij is niet illigaal ik heb hem van de winkel gekocht Heb je een no-cd crack gebruikt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memo06 Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 hij is niet illigaal ik heb hem van de winkel gekocht Heb je een no-cd crack gebruikt? Nee ik speel het gewoon met de originele cd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 hij is niet illigaal ik heb hem van de winkel gekocht Heb je een no-cd crack gebruikt? Nee ik speel het gewoon met de originele cd Mm, er gaan namelijk No-cd cracks rond die dat effect geven, dat is waarom ik en Hanneswasco dat vroegen. Ik zal even wat zoeken op google . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 waarom geloof ik dit nou niet? Dit zijn symptomen van een illegaal spel. Je zou kunnen proberen om de registratie opnieuw uit te voeren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memo06 Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 waarom geloof ik dit nou niet?Dit zijn symptomen van een illegaal spel. Je zou kunnen proberen om de registratie opnieuw uit te voeren. ik heb hem al 2 x opnieuw geinstalleerd + ik heb bij de laatste instalatie no-cd crack gebruikt om te proberen of het mies zo weer beter wordt maar het blijft hetzelfde heeft niemand anders dit probleem? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 voer de registratie opnieuw uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memo06 Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 ik heb het al gevonden een crack >>> Door Dutchy3010: Crack verwijderd.<<< wie hetzelfde probleem als ik heeft dan kan je deze downloaden en spelen het werkt PERFECT!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 en dan stug volhouden dat hij het spel legaal heeft... En haal die link weg, er mag hier niet over cracks gepraat worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 en dan stug volhouden dat hij het spel legaal heeft...En haal die link weg, er mag hier niet over cracks gepraat worden. ik heb voor al mijn spellen, dus ook de gekochte, cracks, omdat CD's onhandig zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Over cracks e.d. wordt op dit forum niet gesproken... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts