ief2 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Ik ben van plan om GTAIV te kopen, maar alleen maar als mijn computer het aankan natuurlijk. Ik ben dus naar de Can You Run It site gegaan om te kijken of het zou werken, en mijn computer is voor alles (minimum) er door, behalve voor het video ram. Ik heb 128 mb ipv 256mb. Betekent dit dat ik GTAIV helemaal niet zal kunnen spelen, of zou het met 128 mb toch nog gaan op de low settings? Bijgevoegde afbeelding: Alvast Bedankt, ief2 Bewerkt: 7 maart 2009 door ief2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Met die laptop ga je het niet halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Ik ben van plan om GTAIV te kopen, maar alleen maar als mijn computer het aankan natuurlijk. Ik ben dus naar de Can You Run It site gegaan om te kijken of het zou werken, en mijn computer is voor alles (minimum) er door, behalve voor het video ram. Ik heb 128 mb ipv ....mb. Betekent dit dat ik GTAIV helemaal niet zal kunnen spelen, of zou het met 128 mb toch nog gaan op de low settings?Bijgevoegde afbeelding: Alvast Bedankt, ief2 Nee, je kaart is te traag. Bewerkt: 8 maart 2009 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 En je RAM ook probeer vice city is op low Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.