GTA freakje Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Hallo iedereen, Ik heb laatst mijn Gigabyte moederbord binnengekregen. Nou heb ik deze met mijn vader ingebouwd en hij werkt niet. We zetten hem aan maar krijgen geen beeld. Hij gaat dan na een tijdje uit en weer aan. Mijn vader heeft geinformeerd bij een winkel. En ze denken dat het moederbord kapot is. Is dat zo of ligt het aan iets anders? Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Hoor je piepjes of iets dergelijks? Je weet ook zeker dat alles juist is aangesloten en ook goed vast zit? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Hoor je piepjes of iets dergelijks?Je weet ook zeker dat alles juist is aangesloten en ook goed vast zit? Geef eens een lijst van onderdelen die je erop geprikt hebt, je moet namelijk wel zeker weten dat deze allemaal compatible zijn. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Hoor je piepjes of iets dergelijks?Je weet ook zeker dat alles juist is aangesloten en ook goed vast zit? Geef eens een lijst van onderdelen die je erop geprikt hebt, je moet namelijk wel zeker weten dat deze allemaal compatible zijn. Een intel celeron processor. Buffalo 1 GB DDR2-800 geheugen. En een Sapphire HD 3870. Er zaten stickers op de geheugenslots die toen we ze eraf haalden papier achterlieten. Mijn vader heeft het met een vochtig doekje losgeweekt. Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Hoor je piepjes of iets dergelijks?Je weet ook zeker dat alles juist is aangesloten en ook goed vast zit? Geef eens een lijst van onderdelen die je erop geprikt hebt, je moet namelijk wel zeker weten dat deze allemaal compatible zijn. Een intel celeron processor. Buffalo 1 GB DDR2-800 geheugen. En een Sapphire HD 3870. Er zaten stickers op de geheugenslots die toen we ze eraf haalden papier achterlieten. Mijn vader heeft het met een vochtig doekje losgeweekt. niet echt slim met een vochtig doekje werken bij je moederbord, dat kan het dus hoogstwaarschijnlijk zijn ja Reageren
GTA freakje Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Hoor je piepjes of iets dergelijks?Je weet ook zeker dat alles juist is aangesloten en ook goed vast zit? Geef eens een lijst van onderdelen die je erop geprikt hebt, je moet namelijk wel zeker weten dat deze allemaal compatible zijn. Een intel celeron processor. Buffalo 1 GB DDR2-800 geheugen. En een Sapphire HD 3870. Er zaten stickers op de geheugenslots die toen we ze eraf haalden papier achterlieten. Mijn vader heeft het met een vochtig doekje losgeweekt. niet echt slim met een vochtig doekje werken bij je moederbord, dat kan het dus hoogstwaarschijnlijk zijn ja Dat klopt. Maar we hebben laatst ontdekt dat als we de processor eruit halen, dat hij dan niet telkens opnieuw opstart. We willen hem terugsturen. Maar het kan ook zijn dat de processor niet goed is. Dit is mijn processor: Processor Model: Intel® Celeron® D CPU 3.06GHz Kloksnelheid: 3060 MHz Socket: Socket 775 Het moederbord wat ik heb gekocht heeft ook socket 775. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Compatibele processoren : Core 2 Duo, Core 2 Extreme, Core 2 Quad, Pentium Dual Core, Celeron 400 sequence De processor past er dus niet op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.