Jump to content

Photoshop downloaden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik wil graag met PS werken maar welke versie moet ik downloaden? Kan iemand een link geven want ik kom er namelijk niet uit. Ik download telkens de verkeerde enzo... :{

alvast bedankt.

greetz

Geplaatst:

De meest recente versie (CS4) is te downloaden vanaf de site van Adobe. Het betreft hier een probeerversie van 30 dagen. Om trials te kunnen downloaden moet je je overigens eenmalig registeren, maar dat lijkt me een kleine moeite... :D

Geplaatst:
De meest recente versie (CS4) is te downloaden vanaf de site van Adobe. Het betreft hier een probeerversie van 30 dagen. Om trials te kunnen downloaden moet je je overigens eenmalig registeren, maar dat lijkt me een kleine moeite... :D

Oké, maar kan je de juiste download link a.u.b geven, ik kan hem namelijk niet vinden. :bonk:

Geplaatst:
Oké, maar kan je de juiste download link a.u.b geven, ik kan hem namelijk niet vinden. :bonk:

Hier download je moet wel eerst even een Adobe account aanmaken.

Geplaatst:

Wat is een ZIP code?

Geplaatst:

Wat is een ZIP code?

Onder je 'Zip Code' wordt simpelweg je postcode verstaan. Mocht je niet weten wat je postcode is, neem dan

even een kijkje op deze site, waar je eenvoudig te weten komt welke postcode bij jouw woonplaats en straat horen.

Geplaatst:
Ja, ik weet wel wat een postcode is maar moet je een echte invoeren?

Ik denk het wel, ze gebruiken dat zodat je niet constant zo'n trial kan downloaden...

Geplaatst:
Ja, ik weet wel wat een postcode is maar moet je een echte invoeren?

Zolang je niet van plan bent Photoshop voor zakelijke doeleinden aan te schaffen, kan het

in principe geen kwaad om een andere postcode op te geven. Aangeraden wordt echter om toch je echte postcode op te geven, zodat in geval van problemen met je account en downloads betere hulp verleend kan worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het gedownload en kan het nu openen via WinRAR alleen staan er 10 bestanden ofzo. Welke moet ik openen?

edit: screen:

photoshopm.jpg

beetje vaag allemaal...

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

Aan je screen te zien is het een pakket voor verschillende talen, dat zie ik tenminste aan de 'Lees mij' dus je moet even met je muis over de 'Photoshop CS4...' bestanden en dan de gene aanklikken die Nederlands is of Engels ^^

Geplaatst:

Gewoon alles uitpakken, de Adobe Acrobat Reader bestanden zijn de 'Lees mij's in verschillende talen. Wat misschien het makkelijkste is, is met de rechtermuisknop op het ZIP of RAR bestand te drukken, en dan op 'Hier uitpakken' of op 'Bestanden uitpakken...' te drukken.

Als je ze hebt uitgepakt, kan je gewoon Photoshop installeren, waarschijnlijk staat die in de map Adobe CS4.

Geplaatst:

Goed, ik heb eindelijk naar veel kloten PS CS4 weten te bemachtigen. :7 Nu wil ik alleen even weten hoe je een simpele beginners signature kunt maken, iemand een link voor een tut ofzo?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...