Scarface92 Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik heb even iets simpels gemaakt: Ik heb hem maar even via 'paint' opgeslagen anders weet ik het niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik effecten, brushes toevoeg enzo? Ik snap er eigenlijk nog helemaal niets van... graag wat tips. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik heb even iets simpels gemaakt: Ik heb hem maar even via 'paint' opgeslagen anders weet ik het niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik effecten, brushes toevoeg enzo? Ik snap er eigenlijk nog helemaal niets van... graag wat tips. Probeer deze link eens: Hoe maak je een sig?. Staat ook in hoe je brushes etc in Photoshop zet Reageren
Ferre Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Lang leve de guide die door niemand gelezen wordt: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=23643 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Jah, ik zal wel eens even kijken, bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.