j0uk3 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Hoi, Ik ben van plan om een pc voor GTA 4 in elkaar te laten zetten. Ik speelde het op een laptop maar die kon gta 4 niet meer aan toen ik alles 100% had. Dit zijn de specs: • Intel Core 2 Quad prossesor Q8200 2,33 GHz • NVIDIA 9800GT 1024 MB • 4 GB werkgeheugen • 1000 GB harde schijf • Blu-ray & HD DVD lezer • Windows XP Professional • Netwerkkaart 10/100/ Mbps Gigabit • Cardreader 1.Is dat genoeg voor very high als ik Gta 4 100% uitgespeeld heb? 2.En wat zou er beter aan kunnen?? 3.En is een Doorzichtige kast ook duur? Ik heb Xp genomen want daar kan ik goed mee opschieten/Sneller[/font] Oja, In totaal kost het € 735,- Alvast bedankt, //J0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Hoi,Ik ben van plan om een pc voor GTA 4 in elkaar te laten zetten. Ik speelde het op een laptop maar die kon gta 4 niet meer aan toen ik alles 100% had. Dit zijn de specs: • Intel Core 2 Quad prossesor Q8200 2,33 GHz • NVIDIA 9800GT 1024 MB • 4 GB werkgeheugen • 1000 GB harde schijf • Blu-ray & HD DVD lezer • Windows XP Professional • Netwerkkaart 10/100/ Mbps Gigabit • Cardreader 1.Is dat genoeg voor very high als ik Gta 4 100% uitgespeeld heb? 2.En wat zou er beter aan kunnen?? 3.En is een Doorzichtige kast ook duur? Ik heb Xp genomen want daar kan ik goed mee opschieten/Sneller Oja, In totaal kost het € 735,- Alvast bedankt, //J0uk3 Dat je met XP beter kunt opschieten snap ik, maar Vista is toch echt veel sneller hoor... Maar goed, to the point: Deze specs zien er goed uit. Ik denk dat je hiermee wel GTA IV kunt spelen. Maar ik weet nog niet zeker of je videokaart goed genoeg is, want daar heb ik niet zoveel verstand van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Hoi,Ik ben van plan om een pc voor GTA 4 in elkaar te laten zetten. Ik speelde het op een laptop maar die kon gta 4 niet meer aan toen ik alles 100% had. Dit zijn de specs: • Intel Core 2 Quad prossesor Q8200 2,33 GHz • NVIDIA 9800GT 1024 MB • 4 GB werkgeheugen • 1000 GB harde schijf • Blu-ray & HD DVD lezer • Windows XP Professional • Netwerkkaart 10/100/ Mbps Gigabit • Cardreader 1.Is dat genoeg voor very high als ik Gta 4 100% uitgespeeld heb? 2.En wat zou er beter aan kunnen?? 3.En is een Doorzichtige kast ook duur? Ik heb Xp genomen want daar kan ik goed mee opschieten/Sneller Oja, In totaal kost het € 735,- Alvast bedankt, //J0uk3 Dat je met XP beter kunt opschieten snap ik, maar Vista is toch echt veel sneller hoor... Maar goed, to the point: Deze specs zien er goed uit. Ik denk dat je hiermee wel GTA IV kunt spelen. Maar ik weet nog niet zeker of je videokaart goed genoeg is, want daar heb ik niet zoveel verstand van. Ja ik heb ff gegoogled en daar stond dat het geen SUPER goede was, volgens youtube kon ik beter een 9600gt nemen, Maar vreemd dat die alien ware computers wel een 9800gt hebben terwijl die niet goed is voor games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Hey, ik weet trouwends niet waar die gast boven me het over heeft met: het is geen goede videokaart voor games. Ik kan gta IV voluit spelen, alles op max. met de NVidia 9800 GT, aan te raden. Echt mooi man het beeld nu! Hier een vergelijk site voor de kaarten, als je er egt niet uit komt Bewerkt: 8 maart 2009 door Twister24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 vraagje: kan mijn videokaart GTA IV aan? het is een NVIDIA GeForce 9400GT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 vraagje:kan mijn videokaart GTA IV aan? het is een NVIDIA GeForce 9400GT Ja, maar je zal niet alles op hoog kunnen spelen, en ook niet een hoge FPS. Zie ook deze post van me voor meer info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 oke bedankt maar met de rest lukt het wel maar de videokaart wist ik niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.stickz Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Beter neem je een core i7 met een nvidia gtx 280 of 295 in SLI dan draait ie bijna perfect! Ik heb zelf de sterkste core i7 met 2x een gtx 295 in SLI en ik kan op very high toch nog 80-90 fps krijgen en online met 20 spelers nog steeds boven de 70... Het kost wel wat meer maar dan heb je ook wat Bewerkt: 8 maart 2009 door Mr.stickz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Beter neem je een core i7 met een nvidia gtx 280 of 295 in SLI dan draait ie bijna perfect!Ik heb zelf de sterkste core i7 met 2x een gtx 295 in SLI en ik kan op very high toch nog 80-90 fps krijgen en online met 20 spelers nog steeds boven de 70... Het kost wel wat meer maar dan heb je ook wat Ja, zo'n 1500 euro... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Waarom zal je sli nemen? GTA4 onderstuend dat niet eens, hij ondersteund alleen crossfire, dus zul je een ati videokaart meoten nemen wil je sli draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 de 9800GT slechter voor gamen dan de 9600GT? Waar haal je dat vandaan? de 9800GT is een topkaart en draait GTA IV perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.stickz Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 Waarom zal je sli nemen? GTA4 onderstuend dat niet eens, hij ondersteund alleen crossfire, dus zul je een ati videokaart meoten nemen wil je sli draaien. ik weet niet waar jij dit vandaan haalt hoor ik kan tog in sli draaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.