Jump to content

software matig


GTAspirit

Recommended Posts

Clean install. Anders: Nee, voor iemand op jouw niveau lukt het niet. Als je belooft geen idiote vragen te stellen zal ik proberen serieus antwoorden te geven. Maar als je meteen jezelf afvraagt hoe je bijvoorbeeld dingen deïnstalleert ben ik weg, of erger. Als je een beginnetje wilt maken, post je specs. Aangezien dit wel een moeilijkere stap is geef ik je een tip: Start, uitvoeren, dxdiag en data kopieren van de eerste pagina.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Clean install. Anders: Nee, voor iemand op jouw niveau lukt het niet. Als je belooft geen idiote vragen te stellen zal ik proberen serieus antwoorden te geven. Maar als je meteen jezelf afvraagt hoe je bijvoorbeeld dingen deïnstalleert ben ik weg, of erger. Als je een beginnetje wilt maken, post je specs. Aangezien dit wel een moeilijkere stap is geef ik je een tip: Start, uitvoeren, dxdiag en data kopieren van de eerste pagina.

Bedoel je dit?:

Time of this report: 3/8/2009, 10:59:52

Machine name: D8LW40J

Operating System: Windows 2000 Professional (5.0, Build 2195) Service Pack 4

Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)

System Manufacturer: Dell Computer Corporation

System Model: OptiPlex GX150

BIOS: Default System BIOS

Processor: Intel Pentium III-processor, ~1.0GHz

Memory: 382MB RAM

Page File: 417MB used, 146MB available

Windows Dir: C:\WINNT

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

DX Setup Parameters: Not found

DxDiag Version: 5.03.0001.0904 32bit Unicode

Link to comment
Delen op andere websites

Aan je iGHz Pentium 3 te zien heb je er niet echt veel aan als we je computer gaan schoonmaken. Heb je veel programma's die automatisch meestarten? Zoals MSN en die dingen.

ja mijn antivirus en msn soms.als ik dat beveel !

Link to comment
Delen op andere websites

Deze PC zal zoiezo moeite hebben met de nieuwere programmas, want het is hopeloos verouderd.

Ook zal die PC al lang gebruikt zijn, en naar mate een PC lang word gebruikt, hoe langzamer hij wordt.

Weet niet of je nog iets kan doen met deze PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan je iGHz Pentium 3 te zien heb je er niet echt veel aan als we je computer gaan schoonmaken. Heb je veel programma's die automatisch meestarten? Zoals MSN en die dingen.

ja mijn antivirus en msn soms.als ik dat beveel !

Download dit programma en je zult een lijst krijgen van programma's die automatisch opstarten als je jouw pc opstart. Alle programma's die jij niet nodig hebt (anti-virus laat je natuurlijk aanstaan) vink je af. Normaal krijg je bij elk proces wat informatie die jouw vertelt of het proces benodigd is voor Windows. Als dit niet zo is mag je het programma afvinken. Dit is toch al een eerste stap om jouw pc sneller te laten opstarten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...