Beagle Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Het is toch textures & modelling showroom? Ik heb een paar simpele textures gemaakt van mijn GeForce 9800GT grafische kaart doos, en een hanger die ik er bij kreeg. De textures zijn niet pro, maar ze zijn vrij goed te gebruiken. Hier is een deurhanger die ik er bij kreeg: Je mag ze gebruiken Hier de doos: En de texture zichzelf: Verbeteringen die ik moet maken: textures kleiner maken. Veel plezier! @Hieronder: Ja, maar wat vind je er nou van? (kan je de plaatjes uit de quote halen, s.v.p.?) edit: Ik bedenk met toch dat het ook heel goed ergens anders in past, dus 'permission to meuve' Bewerkt: 7 maart 2009 door Beagle
Rickyboy30 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Het is toch textures & modelling showroom? Ik heb een paar simpele textures gemaakt van mijn GeForce 9800GT grafische kaart doos, en een hanger die ik er bij kreeg. De textures zijn niet pro, maar ze zijn vrij goed te gebruiken. Hier is een deurhanger die ik er bij kreeg: Je mag ze gebruiken Hier de doos: En de texture zichzelf: Verbeteringen die ik moet maken: textures kleiner maken. Veel plezier! hhm dat is grappig, ik heb vorige week ook de Geforce 9800GT gekocht en die van mij ziet er HEEL anders uit!
ArticLight Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik snap het nut niet echt? Je hebt je doos de scanner gehaald?
Beagle Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) Het nut moet je zelf inzien; misschien heb je voor een of andere scene in 3DS Max een doos van een grafische kaart nodig, misschien wil je je deur namaken en er een extra dingetje bij doen. Ik had deze vandaag gemaakt (ik verveelde me niet ofzo) en wilde ze met jullie delen Maar als ik het zo hoor heb ik het idee dat proptextures niet echt geliefd zijn... Bewerkt: 7 maart 2009 door Beagle
PatrickW Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Dit is een "modding" showroom, dus om je mods je showen. Ik kan met de beste wil van de wereld niet inzien wat een gescande doos van een grafische kaart hiermee te maken heeft.
Recommended Posts