GTAspirit Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 wat? Binnen 15 weken komt er een nieuw adventure game uit. Genaamd:selection world uitleg: Je bent nu God over heel de wereld je kan bevoorbeeld van China naar Alaska van New York naar Amsterdam. In selection world,zit er altijd een gebeurtenis op je te wachten. bv. in De Gazastrook wordt er oorlog gevoerd Als jij in De Gazastrook zit wordt je ineens een soldaat van het Israëlische leger. In elk deel van de wereld gebeurt er iets. Wil jij het meemaken? Wacht 15 weken.ga naar alle bartsmit,free-record shop,gewoon elke speelgoedwinkel die er bestaat in jouw buurt. het kost maar 40 EURO console:PS2-PS3-PSP-XBOX360 uitgevers:EA
Velaro Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 --- En waar heb je dit vandaan? Heb je een bron? Ik denk het niet, en ik kan ook niets vinden over deze game.
Dieko Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb heel Google afgezocht maar ik kon niks vinden over deze game
GTAspirit Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik heb heel Google afgezocht maar ik kon niks vinden over deze game een game dat pas binnen 15 weken uitkomt zul je niet vinden op google hoor.
Dieko Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Ik heb heel Google afgezocht maar ik kon niks vinden over deze game een game dat pas binnen 15 weken uitkomt zul je niet vinden op google hoor. Echt waar? En waarom kan je wel nieuws vinden op Google over nieuwe games in 2010? Op de site van EA staat ook niks over selection world. Ik denk dat je dit uit je duim zuigt Bewerkt: 8 maart 2009 door Dieko
End Of The Riot Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik vindt ook geen ééne reet van dit spel op youtube. Als het binnen 15 weken uitkomt zou er toch al misschien een trailer zijn.
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Dit is volgensmij zoiëzo fake, want hoe kun je nu een spel van de hele wereld hebben? Dat past toch nooit op zo'n schijfje
wupie Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 als wij het niet kunnen vinden hoe kan jij dat dan wel
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Volgens mij is meneer spririt een beetje toe aan een nieuwe game, en is zijn fantasie zodanig op hol geslagen dattie zelf een prachtconcept heeft ontwikkeld voor een spel op bijna álle consoles. Ik zie een geheel nieuwe engine op de markt komen; Spirity Games
---Elias--- Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Een spel dat op Ps2 en Ps3 en Psp en Xbox uitkomt is wel heeel bizar.
Thesoldier Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 whahaha fa2 lol echt gay man ga buitenspelen ofzo
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 whahaha fa2 lol echt gay man ga buitenspelen ofzo Het regent buiten:Y ^^ Laat die jongen toch lekker fantaseren. Ik weet zeker dat jij een paar jaar geleden ook zo was
---Elias--- Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 whahaha fa2 lol echt gay man ga buitenspelen ofzo Het regent buiten:Y ^^ Laat die jongen toch lekker fantaseren. Ik weet zeker dat jij een paar jaar geleden ook zo was Op zijn profiel staat dat hij 18 is...
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 whahaha fa2 lol echt gay man ga buitenspelen ofzo Het regent buiten:Y ^^ Laat die jongen toch lekker fantaseren. Ik weet zeker dat jij een paar jaar geleden ook zo was Op zijn profiel staat dat hij 18 is... Dan is TheSoldier al dik in de 20, of ben ik te slim voor dit forum, óf liegt Spiritus over zijn/haar leeftijd...
Recommended Posts