Thesoldier Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 whahaha fa2 lol echt gay man ga buitenspelen ofzo Het regent buiten:Y ^^ Laat die jongen toch lekker fantaseren. Ik weet zeker dat jij een paar jaar geleden ook zo was bij mij niet
Zaahed Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Dan moet dit wel een heel onbekend spel zijn als het op google of youtube te vinden is. Hij kon het ook verzonnen hebben zodat zijn postcount is om hoger gaat dat kan ook.
End Of The Riot Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 whahaha fa2 lol echt gay man ga buitenspelen ofzo Het regent buiten:Y ^^ Laat die jongen toch lekker fantaseren. Ik weet zeker dat jij een paar jaar geleden ook zo was Op zijn profiel staat dat hij 18 is... Dan is TheSoldier al dik in de 20, of ben ik te slim voor dit forum, óf liegt Spiritus over zijn/haar leeftijd... Das een grote vraag...
Dutchy3010 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Laat ik er nou even helemaal niets van geloven? Stuur maar een bron via PM, anders blijft dit topic op slot.
Recommended Posts