Jump to content

Saints Row 3 al in ontwikkeling

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dan Sutton, associate producer van Saints Row 2 heeft via een interview met Play.tm bekend gemaakt dat de ontwikkelaar al is begonnen met de opvolger ervan. Saints Row 2 ligt nog maar enkele dagen in de schappen, maar het werk voor Saints Row 3 is al in volle gang. Sutton maakte ook bekend dat men met Saints Row 3 een totaal nieuwe weg wil inslaan.

Voor welke nieuwe richting zal worden gekozen is nog niet bekend. Wel gaf de ontwikkelaar aan dat het een richting zal worden welke we nog niet eerder in een game in dat genre hebben gezien.

"We’ve already started work on Saints Row 3, and we have a new direction we want to go in with that which we of course can’t talk about. We wrap up a lot in this one. There’s no frustration."

Bron:Ng-gamer

Dat is al best snel :tu: !Ik hoop ook dat er aan de graphics gewerkt word. ;)

Bewerkt: door danoontje_nl
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

11

• wesley123

7

• Gijsso

4

• Scarface92

3

Geplaatst:

Ik vond nr 2 echt vet. Zorgde voor uren gamen. Echt goed. Ik hoop dat 3 nog beter gaat worden. Het gaat niet zo heel lang duren omdat ze er zo veel eigenlijk niet aan hoeven te veranderen.

Geplaatst:

Een nieuwe engine zou echt geweldig zijn, op dat gebied was saints row 2 3x niks.

Het spel was echt vet, alleen de besturing verneukte de boel heel erg, de engine is waardeloos en de systeemeisen zijn(zoals bekent bij THQ) veels te hoog als je naar de graphics kijkt.

Op dat punt hoop ik echt op verbetering.

FF over de engine, die werd ook al bij True Crime gebruikt, de engine is echt enorm bugged wat by True Crime NYC goed zichtbaar was, het spel loopt enorm vaak vast of crashed.

Geplaatst:

Bij mij loopt saints row 2 echt niet geweldig, de textures zijn bugged(ze worden doorzichtig wtf?!), ik heb ook niet echt last van crashes en vastlopers.

True Crime NYC(zelfde engine) zat vol met vastlopers, bugs en andere onzin, zo hoor je voetgangers echt 20 keer zchter elkaar hetzelfde zeggen, loopt de speler regelmatig vast in een animatie en crasht het spel reglematig.

Geplaatst:
Het gaat niet zo heel lang duren omdat ze er zo veel eigenlijk niet aan hoeven te veranderen.

Hoe weet jij dat? Misschien duurt het nog wel 3 jaar voordat de nieuwe Saints Row uitkomt... Misschien krijgen we wel net zo'n engine als GTA IV heeft en daar zijn ze zeker lang mee bezig. Maargoed, het interesseert me eigenlijk niet echt want GTA blijft toch mijn favoriete free-roaming game en dat zal alltijd zo blijven. Zelfs al word Saints Row 3 10x zoveel beter.

Geplaatst:
Dat zijn er niet zo heel veel. GTA SA lag bijna 4 jaar in het rek voordat er een opvolger kwam.

En de stories dan, tellen die niet mee als GTA game?

Geplaatst:

Als je game nu aangekondigd wordt duurt het meestal 2 jaar. Dan hebben ze ruim de tijd om een heel nieuw spel te mane. Tenzij je Electronic Arts bent en elke decembermaand een nieuw deel uitperst.

Geplaatst:
Bij mij loopt saints row 2 echt niet geweldig, de textures zijn bugged(ze worden doorzichtig wtf?!), ik heb ook niet echt last van crashes en vastlopers.

True Crime NYC(zelfde engine) zat vol met vastlopers, bugs en andere onzin, zo hoor je voetgangers echt 20 keer zchter elkaar hetzelfde zeggen, loopt de speler regelmatig vast in een animatie en crasht het spel reglematig.

Ja, SR1 op de X360 was ook al zo fucked up, ze moeten echt een goeie engine pakken, eentje die niet zo ligt te kutten.

SR2 op de PC loopt bij mij nergens naar terwijl IV fatsoenlijk loopt.

Weinig FPS en framedrops -_-, godzijdank heb ik SR2 gedownload.

Geplaatst:
Dat zijn er niet zo heel veel. GTA SA lag bijna 4 jaar in het rek voordat er een opvolger kwam.

Zeker wel, maar een echte opvolger, een die echt baanbrekend is, dat duurde 4 jaar.

Zeker wel, maar een echte opvolger, een die echt baanbrekend is, dat duurde 4 jaar.

Logisch, een nieuwe engine maken is niet zomaar wat. Daar ben je niet binnen 2 jaar mee klaar en vooral niet omdat er voor GTA IV erg veel geld aan is besteed.

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Geld, geld, geld. Dat is wat ze heletijd aan het denken zijn. :sst:

Bewerkt: door Ottoman 47
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Een nieuwe engine zou echt geweldig zijn, op dat gebied was saints row 2 3x niks.

Het spel was echt vet, alleen de besturing verneukte de boel heel erg, de engine is waardeloos en de systeemeisen zijn(zoals bekent bij THQ) veels te hoog als je naar de graphics kijkt.

Op dat punt hoop ik echt op verbetering.

FF over de engine, die werd ook al bij True Crime gebruikt, de engine is echt enorm bugged wat by True Crime NYC goed zichtbaar was, het spel loopt enorm vaak vast of crashed.

bij mij is hij op de PC nog nooit vastgelopen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...