Jump to content

Saints Row 3 al in ontwikkeling

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat een opvolger zo snel gemaakt wordt, kan 2 dingen betekenen: De oude versie is waardeloos, of de nieuwe versie wordt waardeloos.

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

11

• wesley123

7

• Gijsso

4

• Scarface92

3

Geplaatst:
Dat een opvolger zo snel gemaakt wordt, kan 2 dingen betekenen: De oude versie is waardeloos, of de nieuwe versie wordt waardeloos.

Hoeft toch niet?

Toen GTA IV werd uitgebracht was GTA IV: The Lost and Damned ook al in ontwikkeling.

Dat betekende toch niet dat GTA IV waardeloos was, of dat TLAD waardeloos zou worden?

Geplaatst:

Hoeft toch niet?

Toen GTA IV werd uitgebracht was GTA IV: The Lost and Damned ook al in ontwikkeling.

Dat betekende toch niet dat GTA IV waardeloos was, of dat TLAD waardeloos zou worden?

TLAD is geen complete game ;)

Geplaatst:

Hoeft toch niet?

TLAD is geen complete game ;)

Andere vergelijking dan.

Dit is ook waar.

Toen GTA IV uitkwam, ging R* alweer bezig met het bedenken van ideeën enz. van GTA V.

Ook dat bedenken van het spel hoort bij ontwikkeling, maar wie zegt mij dat dit een waardeloos spel word?

Zeg ik dan dat SR3 zeker weten waardeloos wordt? Misschien is 't wel SR2, die als bagger uit de vergelijking SR2 <-> SR3 zal komen ;)

Geplaatst:

Ik hoop dat Saint's Row 3 Next gen wordt en dat er meer dingen bij komen maar dat de humor en vrijheid van SR2 erin blijft zitten. Er mag ook sowieso meer muziek komen, het liefst bekende. ^_^

Geplaatst:
Ik hoop dat Saint's Row 3 Next gen wordt en dat er meer dingen bij komen maar dat de humor en vrijheid van SR2 erin blijft zitten. Er mag ook sowieso meer muziek komen, het liefst bekende. ^_^

De meeste muziek in SR2 is wel bekend. :Y

Geplaatst:

Ik vindt dat er wel wat verandert mag worden want ik vond SR2 een vaag psel. :duh:

Elke keer als ik een game wou laden of oplsaan happerde die en kon ik niks doen en er stonden niet eens krassen op de CD. :duh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
ja nieuwe muziek mag er ook wel in, 90% van de muziek in SR2 zat ook al in True Crime NYC

Dit klopt voor geen meter, ik heb saints row 2 meer dan 100 uur gespeeld, en nog geen enkel nummer uit true crime nyc heb ik gehoord.

Geplaatst:
ja nieuwe muziek mag er ook wel in, 90% van de muziek in SR2 zat ook al in True Crime NYC

Dit klopt voor geen meter, ik heb saints row 2 meer dan 100 uur gespeeld, en nog geen enkel nummer uit true crime nyc heb ik gehoord.

100 uur overdrijf je nu niet? :7

Geplaatst:

100 uur overdrijf je nu niet? :7

Als ik in de leaderboards kijkt bij speelduur staat er 120 uur :D Ik heb hem onwijs veel gespeeld. En die online matches (gangstabrawl strong arm) wordt zelfs niet meegteld, anders zit ik ruim over de 130 uur.

Geplaatst:
Ik vindt dat er wel wat verandert mag worden want ik vond SR2 een vaag psel. :duh:

Elke keer als ik een game wou laden of oplsaan happerde die en kon ik niks doen en er stonden niet eens krassen op de CD. :duh:

hoe dit zoiets verholpen kan worden denk ik door jouwe grafische opties te verlagen (vooral schaduw uit te zetten kan heel veel helpen! )

Geplaatst:

hoe dit zoiets verholpen kan worden denk ik door jouwe grafische opties te verlagen (vooral schaduw uit te zetten kan heel veel helpen! )

Bednkt ik zal het is proberen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...