Jump to content

Sounds beluisteren zonder telkens SA-MP in te moeten?


Basssss

Recommended Posts

Eventueel met SAAT (San Andreas Audio Tool), maar dan moet je dat nog helemaal zoeken enz.

In je data map van je SA vind je normaal gezien een bestandje AudioEvents.txt, daarin staan de ID's.

Dan gebruik je dit script:

dcmd_sound(playerid, params[])
{
new sound = strval(params);
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
PlayerPlaySound(playerid, sound, x, y, z);
return 1;
}

Link to comment
Delen op andere websites

Eventueel met SAAT (San Andreas Audio Tool), maar dan moet je dat nog helemaal zoeken enz.

In je data map van je SA vind je normaal gezien een bestandje AudioEvents.txt, daarin staan de ID's.

Dan gebruik je dit script:

dcmd_sound(playerid, params[])
{
new sound = strval(params);
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
PlayerPlaySound(playerid, sound, x, y, z);
return 1;
}

Ik krijg die SAAT maar niet geopend. En in die AdioEvents.txt staan er nog meer dan op Wiki SA-MP. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...