Basssss Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik wil een leuke sound voor in mijn server, maar is er een manier om ze te beluisteren zonder telkens SA-MP opnieuw in te moeten? Alvast bedankt. Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Eventueel met SAAT (San Andreas Audio Tool), maar dan moet je dat nog helemaal zoeken enz. In je data map van je SA vind je normaal gezien een bestandje AudioEvents.txt, daarin staan de ID's. Dan gebruik je dit script: dcmd_sound(playerid, params[]) { new sound = strval(params); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); PlayerPlaySound(playerid, sound, x, y, z); return 1; } Reageren
Basssss Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Eventueel met SAAT (San Andreas Audio Tool), maar dan moet je dat nog helemaal zoeken enz.In je data map van je SA vind je normaal gezien een bestandje AudioEvents.txt, daarin staan de ID's. Dan gebruik je dit script: dcmd_sound(playerid, params[]) { new sound = strval(params); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); PlayerPlaySound(playerid, sound, x, y, z); return 1; } Ik krijg die SAAT maar niet geopend. En in die AdioEvents.txt staan er nog meer dan op Wiki SA-MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.