Jump to content

Vraag over downgraden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik ben net nieuw in deze wereld, en heb een vraag over het downgraden.

Is downgraden wel veilig? Kunnen bepaalde bestanden beschadigen tijdens het downgraden? :?

Ik zat al een tijdje te twijfelen of ik het zou doen, en zou daarom graag eerst willen weten of het veilig is of niet.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Als het goed is is het wel veilig.

Wel worden er 2 bestandjes vervangen.

Maar dit kun je ook weer ongedaan maken. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Hangt er vanaf welke versie je wilt veranderen. Wil je die van het modden veranderen, betreft het maar één bestand: 'gta_sa.exe'. Bij die van de savegames zijn het twee bestanden, 'main.scm' en 'script.img'. En ja, het is veilig..zolang je maar doet wat er gevraagd wordt, uiteraard.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Hangt er vanaf welke versie je wilt veranderen. Wil je die van het modden veranderen, betreft het maar één bestand: 'gta_sa.exe'. Bij die van de savegames zijn het twee bestanden, 'main.scm' en 'script.img'. En ja, het is veilig..zolang je maar doet wat er gevraagd wordt, uiteraard.

Nee de gta_sa.exe veranderen is illegaal en gebeurd dus ook niet ^_^

Geplaatst:
Nee de gta_sa.exe veranderen is illegaal en gebeurd dus ook niet ^_^

Sinds wanneer is dat illigaal? Als je er een NOCD-crack o.i.d. van maakt is het volgensmij illigaal. Ik snap niet waarom het aanpassen van een .exe illigaal zou moeten zijn, maar goed.

Downgraden is veilig, duurt niet eens 3 secondes en je kan het spel weer spelen.

Je merkt er in princiepe niks van, behalve dat je nu de mogelijkheid hebt om het spel te modden.

Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...