coolnniek9 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Hallo allemaal, ik heb GTA IV net hiero op me pc. Maar als ik 'm opstart gebeurd het volgende al sinds de eerste keer: Ik start GTA IV, en ik zie 2 copyright texten ofzo. Daarna even zwart beeld. Dan hoor ik een muziekje, die muziekje blijft haken... Gaat plotseling verder ( beeld nog steeds helemaal zwart ) , en dan minimaliseerd de beeld opeens, en maximaliseerd ie weer vanzelf en krijg ik zo'n error met verzenden en niet verzenden. Ik denk dat bij dit stukje waar ik dat muziekje hoor een video moet draaien. Maar dat die video niet in mijn gta iv map staat. Ik weet het niet zeker, maar als iemand dit probleem kent informeer mij! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Misschien kan je PC GTA IV niet aan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Misschien kan je PC GTA IV niet aan? Jawel, heb system requirements gecheckt, en ik heb zelfs beter dan recomended requirements xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Probleem opgelost!, het lag aan de crack Voor alle andere die dit probleem ook hebben!: Probeer deze Crack: >>> Door Dutchy3010: Crack verwijderd.<<< Wil een moderator deze topic sluiten? Dank je alvast. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Wat is dat voor crack? Een no cd crack? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 ik zou die link maar snel verwijderen als ik jouw was. no-cd cracks zijn illegaal en daar mag op dit forum niet over gesproken worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Er mag niet over no-cd cracks gepraat worden op dit forum. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts