Sublime Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 ik heb een probleem met het instellen / gebruiken van tversity.. ik snap er geen *fluit* van.. ik wil er bestanden op zetten of bestanden van het internet hosten zodat het via mn pc word opgeslagen.. enige simpele uitleg?? btw. kunnen radio zenders (interneturl) ook worden gebruikt??? Reageren
Sublime Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 weet niemand een antwoord? Reageren
Dieko Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Je moet bij je instellingen van Tversity je PS3 kiezen. Dan zoekt hij automatisch naar je PS3. Je PS3 en PC moeten allebei aanstaan en kunnen internetten om Tversity te gebruiken. Reageren
Sublime Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 intussen heb ik al wat meer gevonden alleen willen streams van radiozenders niet werken.. is daar enige uitleg voor? Reageren
Dieko Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) intussen heb ik al wat meer gevonden alleen willen streams van radiozenders niet werken.. is daar enige uitleg voor? Je kan wel op radio stations abonneren. Maar dan is het niet live. Je krijgt dan elke radio uitzending een episode. Overigens is er een kleine kans dat het mogelijk is. Bewerkt: 8 maart 2009 door Dieko Reageren
Sublime Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 nouw.. dan heb je hier ook niet veel aan.. dan kan ik het net zo goed op mn ps3 zetten maarja.. toch bedankt.. Reageren
FerryN Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 nouw.. dan heb je hier ook niet veel aan.. dan kan ik het net zo goed op mn ps3 zetten maarja.. toch bedankt.. Misschien via de internetbrowser op de PS3 en dan bv. naar Nederland.fm gaan? Of wil je een stream die je via link kreeg afspelen? Reageren
Sublime Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 nouw.. dan heb je hier ook niet veel aan.. dan kan ik het net zo goed op mn ps3 zetten maarja.. toch bedankt.. Misschien via de internetbrowser op de PS3 en dan bv. naar Nederland.fm gaan? Of wil je een stream die je via link kreeg afspelen? jah want nederland.fm werkt zowiezo niet omdat die browser dat niet ondersteunt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.