Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een tijdje geleden de originele versie van GTASA GEKOCHT . Maar hoe kan/moet ik daar op modden ?? Help mij !!

Geplaatst: (bewerkt)

Dit zijn van die vragen waar ik eigenlijk niet zo veel zin heb om op te antwoorden. Je bent nog niet zo lang hier (of in elk geval niet heel actief), dus ik zal je toch maar even uitleggen waarom. Uit jouw post blijkt al gauw dat je zelf nog geen enkele moeite hebt gedaan om uit te vissen hoe dit moet. Blijkbaar heb je hier geregistreerd en verwacht je dat je alles in de schoot geworpen wordt. We zijn hier dan wel om je te helpen, maar we zouden het fijn vinden als je eerst zelf even vertelt wat je allemaal al gedaan hebt. Zo had je in een paar klikken dit en dit topic kunnen vinden. Ook had je van de zoekfunctie gebruik kunnen maken.

Goed, als je dat allemaal een beetje door hebt gelezen mag je de volgende vraag beantwoorden: wat ben je precies van plan? Eigenlijk kun je kiezen uit twee dingen: mods van internet downloaden en zelf mods maken. Daarna komt de volgende vraag: wat voor soort mods heb je het over? Er zijn een hoop verschillende dingen die je aan GTA SA kunt modificeren en dat gaat niet allemaal op exact dezelfde manier. Je kunt data bestandjes veranderen, nieuwe voertuigen/gebouwen/wapens modellen, textures veranderen, missies scripten, etc...

Zoek dus eerst even wat verder en beantwoord dan deze korte vraagjes. Dan kun je hoogstwaarschijnlijk in de Master Tutorial List wel een goede tutorial vinden die je verder helpt.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

ik denk zelf dat je dingen ER IN WILT ZETTEN of niet soms?.

zoek rond op het forum.

kijk op youtube/google.

maar wil je nieuwe dingen in het spel zetten dan zou ik het ff uitleggen voor je.

ik plaats zo een niuew bericht

Geplaatst: (bewerkt)

hier is een korte tut (gelijk de eerste die ik maak :7 )

eerst ga je een mod zoeken ik neem deze auto http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=569# DUS JIJ OOK

dan pak je alles uit enz....

post-97523-1236710035_thumb.jpg

open je ''gta3.img'' met img tool. staat in je san andreas map.

gta san andreas/models en dan ergens onder in.

klik je boven in img tool edit-find en dan tiep je---> de naam van het voor werp dat je wil in joun geval banshee.dff

klik je ''replace'' en dan ga je naar je map waar je viper1.2a(2) hebt staan (dat is dus dat gene dat je gedownload hebt)

dan klik je daar op PRECIES HET ZELFDE BESTAND BANSHEE.DFF NIET .TXD dat komt later

en dat doe je het zelfde bij de .txd

alleen zoek je dan BANSHEE.TXD en replace je dat met 1 van de .txd's

en dan rebould je het argief en rijd joun outo ergens in san andreas rond.

ps:het is handig om de auto die je vervangt in je garage te zetten dan kan je gelijk zien of het werkt

let niet op de spellings fouten :$ :7

ik hoop dat je het snapt en anders kan iemand het mischien beter uitleggen.

want hou er rekening mee dat dit MIJN EERSTE TUT WAT niet dat dit groot is hoor :puh: .

Bewerkt: door graafschap.b
Geplaatst:
hier is een korte tut (gelijk de eerste die ik maak :7 )

eerst ga je een mod zoeken ik neem deze auto http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=569# DUS JIJ OOK

dan pak je alles uit enz....

post-97523-1236710035_thumb.jpg

open je ''gta3.img'' met img tool. staat in je san andreas map.

gta san andreas/models en dan ergens onder in.

klik je boven in img tool edit-find en dan tiep je---> de naam van het voor werp dat je wil in joun geval banshee.dff

klik je ''replace'' en dan ga je naar je map waar je viper1.2a(2) hebt staan (dat is dus dat gene dat je gedownload hebt)

dan klik je daar op PRECIES HET ZELFDE BESTAND BANSHEE.DFF NIET .TXD dat komt later

en dat doe je het zelfde bij de .txd

alleen zoek je dan BANSHEE.TXD en replace je dat met 1 van de .txd's

en dan rebould je het argief en rijd joun outo ergens in san andreas rond.

ps:het is handig om de auto die je vervangt in je garage te zetten dan kan je gelijk zien of het werkt

let niet op de spellings fouten :$ :7

ik hoop dat je het snapt en anders kan iemand het mischien beter uitleggen.

want hou er rekening mee dat dit MIJN EERSTE TUT WAT niet dat dit groot is hoor :puh: .

het zelfde is ook bijgebouwen/auto's/wapens/mensen enz....

misies er in zetten gaat anders

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...