Ajaco Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Een fotomanipje van mij, een halfuutje aan gewerkt Ben zelf wel tevreden. Ik heb hem wat donkerder gemaakt, wat gesharpend. >> Begin Plaatje << >> Eindresultaat << Rates en Tips zijn altijd welkom ! Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Sorry als ik mij vergis, maar volgens mij zijn dat toch echt 2 verschillende soorten plaatjes over de wolken heb ik het dan, of je hebt heel mooi wolken weggewerkt, of gewoon een ander plaatje genomen? [/font] Sorry ! je hebt je foto uitvergroot mooie outcome, maar miss kon je nog wel effectjes toevoegen? Naar mijn mening maakt dat het altijd een klein beetje mooier! De tekst is goed geplaatst, en een goede grote, alleen wel een klein beetje onleesbaar, de 'N' vervalt een beetje in de wolk! succes met photoshoppen verder Reageren
Ajaco Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Sorry als ik mij vergis, maar volgens mij zijn dat toch echt 2 verschillende soorten plaatjes over de wolken heb ik het dan, of je hebt heel mooi wolken weggewerkt, of gewoon een ander plaatje genomen? [/font] Sorry ! je hebt je foto uitvergroot mooie outcome, maar miss kon je nog wel effectjes toevoegen? Naar mijn mening maakt dat het altijd een klein beetje mooier! De tekst is goed geplaatst, en een goede grote, alleen wel een klein beetje onleesbaar, de 'N' vervalt een beetje in de wolk! succes met photoshoppen verder Ik heb het eindresultaat verklein ik dacht dat hij dan beter op het forum kon, maar bedankt voor de tip ik zal nog wat textures zoeken Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Het lijkt wel heaven in de lucht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.