Feyenoord.. Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Ik start GTA San Andreas op, ik doe new game of load game, maar als hij bijna klaar is met laden stopt hij er prompt mee, ik kan niks doen. Dus ik doe CTRL-ALT-DELETE dan staat er gta_sa.exe werkt niet meer.. Ik heb GTA San Andreas compleet verwijderd, inlcusief de User Files en de Programfiles van SA, nieuw geinstalleerd maar helpt niks. Komt dit probleem voor, en hebben jullie een oplossing voor dit probleem. Ik hoop toch niet dat mijn SA kapot is. Run as Administrator. =] Heb je dat nou al geprobeert? Rechtermuisknop SA icoon > Eigenschappen > Compitabiliteit > Onderaan: Uitvoeren als administrator. Een zeer onwarschijnlijke gok: GTA_SA.SET verwijder in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files In een van de onderstaande topic's mijn vraag beantwoord, gzd. Bewerkt: 8 maart 2009 door Feyenoord.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.