Multi-Cs Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 ik heb een mod gedownload maar kan hem niet intalere met gta mod installer hoe moet ik hem anders instaleren ( het is eeen rar bestand ) Reageren
Erulezz Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Een auto? Dan moet je GTA Mod Installer downloaden en daarmee gaat het veel sneller . Dan hoef je ze de .rar en .zip bestanden geeneens te unzippen Reageren
RTS Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 ik heb een mod gedownload maar kan hem niet intalere met gta mod installer hoe moet ik hem anders instaleren ( het is eeen rar bestand ) Pak Winrar en open die .rar Dan heb je geen Mod Installer nodig. Reageren
battlezone Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 je kunt ook power archiver gebruiken daar kun je vrijwel alles mee unzippen Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 gast, loop niet zo te postboosten.... we weten onertussen al dat dat daarmee kan.... hetzelfde kan met winace :angry: Reageren
Lantyz Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 TS stelt een vraag en hij geeft antwoord. Wind je niet zo op, en laat het modereren aan de mods over als je dat niet beschaafd kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.