MaxVito Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 hej,, ik heb gta sa en heb er mods op gedaan... en toen wow ik hem opstarten en deed hij het niet meer! hoe kan dit????? ik wil gta sa nog wel vaker doen!!! Reageren
graafschap.b Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 hej,,ik heb gta sa en heb er mods op gedaan... en toen wow ik hem opstarten en deed hij het niet meer! hoe kan dit????? ik wil gta sa nog wel vaker doen!!! altijd eerst een backup/kopie maken van het bestand dat je verandert.... installeer je gta gewoon op nieuw dat gaat sneller dan dat je het bestand gaat vragen aan iemand ps:ik hoop voor je dat je gta legaal is anders mogen wij je niet helpen hier Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 hej,,ik heb gta sa en heb er mods op gedaan... en toen wow ik hem opstarten en deed hij het niet meer! hoe kan dit????? ik wil gta sa nog wel vaker doen!!! Jouw San Andreas is nu echt niet dood verklaard. Je moet gewoon, zoals graafschap.b zegt, het spel opnieuw installeren. Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.