Jump to content

Level 0 online


studio dewolf

Recommended Posts

Ik had level 5 maar vandaag heb ik level 0 :? Ik heb 4 keer opnieuw opstarten maar het blijft level 0. Wat moet ik doen?

Gewoon geduld hebben. Dit is een vaak voorkomend probleem. De enige oplossing is gewoon een tijd wachten. Waarschijnlijk doet die het morgen wel weer gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een vaak voorkomend probleem, wat ik zelf al heel veel heb gehad. Meestal is je rank terug normaal na je console eens opnieuw op te starten, en als het dan nog niet lukt, dan moet je gewoon na enkele uurtjes nog eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een vaak voorkomend probleem, wat ik zelf al heel veel heb gehad. Meestal is je rank terug normaal na je console eens opnieuw op te starten, en als het dan nog niet lukt, dan moet je gewoon na enkele uurtjes nog eens proberen.

weet je ik vind ook lastig dat het zo lang duurt van 8 naar 9 en van 9 naar 10. da duurt zo lang zijn jullie da nie beu

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een vaak voorkomend probleem, wat ik zelf al heel veel heb gehad. Meestal is je rank terug normaal na je console eens opnieuw op te starten, en als het dan nog niet lukt, dan moet je gewoon na enkele uurtjes nog eens proberen.

weet je ik vind ook lastig dat het zo lang duurt van 8 naar 9 en van 9 naar 10. da duurt zo lang zijn jullie da nie beu

Tjah, dit is inderdaad heel irritant. Ik ben zelf level 8 op de PS3 en PC. Op de PS3 heb ik het al lang opgegeven en speel ik enkel nog (Team) Deathmatch, en toch moet ik nog maar 700 000 voor level 9. :D Op de PC speel ik nog vaak Hangman's NOOSE en ga ik voor level 10.

Het is heel irritant, maar je moet er iets voor over hebben he?

Link to comment
Delen op andere websites

weet je ik vind ook lastig dat het zo lang duurt van 8 naar 9 en van 9 naar 10. da duurt zo lang zijn jullie da nie beu

Als je binnen 2 minuten hangmans noose kan doen, en dat iedere dag 1 of 2 uurtjes ben je voor je het weet level 10 hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat dit topic ging over een foutje in 't rankingssysteem, en niet 't rankingssysteem op zich?

Dus offtopic: Ik ben het eigenlijk juist eens met 't 10-levelsysteem van GTA. Voor een hoog level met een hoge status en een grappige beloning moet je werken, en tja, dat zie je hierin terug.

Ontopic: Die fout verdwijnt na een paar uurtjes of als je wint, zoals al eerder gezegt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je vandaag van 0 naar 5 hebt gedaan en de ps3 is tijdens het laden vastgelopen en je hebt daarna opnieuw opgestart en weer online gegaan en als je toen lvl 0 was heb je een klein probleempje :puh: Dan krijg je namelijk niet na een paar rondjes je rank 5 terug.. Maar idd als je al rank 5 was en je bent online gegaan en ineens was het naar 0 dan moet je gewoon geduld hebben.. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...