sciter Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Ik krijg een unhandled exception bij elke mod die ik instaleer... ik los dit steeds weer op met reinstallen maar geeneen mod doet het en bij laadscherm na kiezen new game/load game (beide geprobeert) krijg ik die unhandled exception. Dit ligt waarschijnlijk niet aan mod maar aan mijn files want geeneen doet het Bewerkt: 9 maart 2009 door sciter Reageren
graafschap.b Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik krijg een unhandled exception bij elke mod die ik instaleer...ik los dit steeds weer op met reinstallen maar geeneen mod doet het en bij laadscherm na kiezen new game/load game (beide geprobeert) krijg ik die unhandled exception. Dit ligt waarschijnlijk niet aan mod maar aan mijn files want geeneen doet het heb je wel v1.01? zo niet downgrade hem dan Reageren
sciter Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik krijg een unhandled exception bij elke mod die ik instaleer...ik los dit steeds weer op met reinstallen maar geeneen mod doet het en bij laadscherm na kiezen new game/load game (beide geprobeert) krijg ik die unhandled exception. Dit ligt waarschijnlijk niet aan mod maar aan mijn files want geeneen doet het heb je wel v1.01? zo niet downgrade hem dan Ik heb hem nog nooit gepatcht moet dat? Reageren
hommelkip Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik krijg een unhandled exception bij elke mod die ik instaleer...ik los dit steeds weer op met reinstallen maar geeneen mod doet het en bij laadscherm na kiezen new game/load game (beide geprobeert) krijg ik die unhandled exception. Dit ligt waarschijnlijk niet aan mod maar aan mijn files want geeneen doet het heb je wel v1.01? zo niet downgrade hem dan Ik heb hem nog nooit gepatcht moet dat? Als je versie 2 hebt wel , je moet ''gta sa downgrader patch'' downloaden Reageren
sciter Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Ik krijg een unhandled exception bij elke mod die ik instaleer...ik los dit steeds weer op met reinstallen maar geeneen mod doet het en bij laadscherm na kiezen new game/load game (beide geprobeert) krijg ik die unhandled exception. Dit ligt waarschijnlijk niet aan mod maar aan mijn files want geeneen doet het heb je wel v1.01? zo niet downgrade hem dan Ik heb hem nog nooit gepatcht moet dat? Als je versie 2 hebt wel , je moet ''gta sa downgrader patch'' downloaden ik heb het over vice city Reageren
hommelkip Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Ik krijg een unhandled exception bij elke mod die ik instaleer...ik los dit steeds weer op met reinstallen maar geeneen mod doet het en bij laadscherm na kiezen new game/load game (beide geprobeert) krijg ik die unhandled exception. Dit ligt waarschijnlijk niet aan mod maar aan mijn files want geeneen doet het heb je wel v1.01? zo niet downgrade hem dan Ik heb hem nog nooit gepatcht moet dat? Als je versie 2 hebt wel , je moet ''gta sa downgrader patch'' downloaden ik heb het over vice city Oh soz ik weet daar niet veel van Bewerkt: 9 maart 2009 door hommelkip Reageren
danny18 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Heb je het over auto mods of ook gewoon scm mods en mapping etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.