Venzio Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Kan ik in Mta:SA DM, de map editor gebruiken, of er een voor downloaden, race kan ik niet gebruiken omdat ik vista heb. Reageren
Freaksken Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Download race, en zet de map-editor van race in dm! Reageren
superjetze Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Ik denk niet dat dat werkt.. Reageren
David22 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Je kan met Vista de map editor wel gebruiken. Je moet alleen even weten hoe het moet Deïnstalleer alle MTA varianten. Installeer MTA Race Ga nu naar de MTA installatiemap (vaak C:\Program Files\MTA San Andreas) Hernoem /mods/race/Client.dll naar iets anders (bijvoorbeeld Shit.dll) Hernoem /mods/editor naar map_editor Kopieer de map /mods/map_editor/models naar /mods/race Maak de map /mods/map_editor/maps aan Nu moet hij werken, hij werkt namelijk bij mij ook Bewerkt: 11 maart 2009 door David22 Reageren
superjetze Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Je kan met Vista de map editor wel gebruiken. Je moet alleen even weten hoe het moet Deïnstalleer alle MTA varianten. Installeer MTA Race Ga nu naar de MTA installatiemap (vaak C:\Program Files\MTA San Andreas) Hernoem /mods/race/Client.dll naar iets anders (bijvoorbeeld Shit.dll) Hernoem /mods/editor naar map_editor Kopieer de map /mods/map_editor/models naar /mods/race Maak de map /mods/map_editor/race aan Nu moet hij werken, hij werkt namelijk bij mij ook hij crasht alleen als je de map wilt opslaan.. Reageren
David22 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Je kan met Vista de map editor wel gebruiken. Je moet alleen even weten hoe het moet Deïnstalleer alle MTA varianten. Installeer MTA Race Ga nu naar de MTA installatiemap (vaak C:\Program Files\MTA San Andreas) Hernoem /mods/race/Client.dll naar iets anders (bijvoorbeeld Shit.dll) Hernoem /mods/editor naar map_editor Kopieer de map /mods/map_editor/models naar /mods/race Maak de map /mods/map_editor/race aan Nu moet hij werken, hij werkt namelijk bij mij ook hij crasht alleen als je de map wilt opslaan.. Oeps, er was een klein foutje ingeslopen... Bij zeven moet je niet de map race aanmaken, maar de map maps. Ik heb het meteen even verbeterd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.