Jump to content

races brucie


niko belic

Recommended Posts

hallo mede leden

ik ben al heel lang story compleet en ik heb hem intussen 100% uitgespeeld maar ik vind het leuk om die races steeds opnieuw te doen maar iedere keer als ik Brucie bel zijn er geen racen beschrikbaar en das nu al een week het zelfde zo

hebben jullie dat ook al eens gehad zo ja help me!!!! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nochtans wel de races zoveel doen als je zelf wilt hoor. Want anders zou het onmogelijk zijn om de achievement/trophy Genetically Superior te halen, waarvoor je 20 races moet gewonnen hebben. Je kan misschien eens proberen om Brucie te bellen op de uren dat hij wakker is (07u00 - 01u00), zodat hij niet ligt te slapen. Anders kan het misschien zijn dat Brucie je niet meer zo mag, en dat dus je like-of respect-factor nogal laag ligt, probeer daarom anders eerst eens met hem uit te gaan.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mede leden

ik ben al heel lang story compleet en ik heb hem intussen 100% uitgespeeld maar ik vind het leuk om die races steeds opnieuw te doen maar iedere keer als ik Brucie bel zijn er geen racen beschrikbaar en das nu al een week het zelfde zo

hebben jullie dat ook al eens gehad zo ja help me!!!! ^_^

na die 9 racen , kan je ongelimit elke race doen , alleen je moet elkeer een andere eiland/stadgedeelten nemen..

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mede leden

ik ben al heel lang story compleet en ik heb hem intussen 100% uitgespeeld maar ik vind het leuk om die races steeds opnieuw te doen maar iedere keer als ik Brucie bel zijn er geen racen beschrikbaar en das nu al een week het zelfde zo

hebben jullie dat ook al eens gehad zo ja help me!!!! ^_^

na die 9 racen , kan je ongelimit elke race doen , alleen je moet elkeer een andere eiland/stadgedeelten nemen..

Dat is niet waar hoor, want nadat ik alle negen races heb gedaan heb ik enkel nog maar races op Dukes/Broker gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...