Rullez Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Mensen, Ik dacht ik ga vanmiddag even sampen in mijn eigen server, maar na vijf keer het verkeerde wachtwoord in hebben getypt werd ik gebanned. (In mijn eigen server) Nou heb ik dus echt geen flauw idee hoe ik mezelf weer moet unbannen. Help me snel! Bij voorbaat dank, Rullez Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik neem aan dat alle bans vast worden gelegt in een bestand. Gewoon even dat bestand opzoeken en je IP en/of username eruit halen. Reageren
CJandNiko Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 http://wiki.sa-mp.com/wiki/Controlling_Your_Server#Bans Even googelen is teveel moeite? Reageren
Rullez Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik neem aan dat alle bans vast worden gelegt in een bestand. Gewoon even dat bestand opzoeken en je IP en/of username eruit halen. Ik heb alle bestanden door gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden. Reageren
CJandNiko Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik neem aan dat alle bans vast worden gelegt in een bestand. Gewoon even dat bestand opzoeken en je IP en/of username eruit halen. Ik heb alle bestanden door gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden. Bekijk mijn link dan, klapjosti. Reageren
Rullez Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Ik neem aan dat alle bans vast worden gelegt in een bestand. Gewoon even dat bestand opzoeken en je IP en/of username eruit halen. Ik heb alle bestanden door gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden. Bekijk mijn link dan, klapjosti. Ik heb gekeken klapjosti , maar ik snap er niks van. Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Removing bansOnce somebody is banned, there are 2 ways to unban them. * Remove from samp.ban * The RCON unbanip command Reageren
Rullez Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Removing bansOnce somebody is banned, there are 2 ways to unban them. * Remove from samp.ban * The RCON unbanip command Dat had ik net ook gelezen, maar dat samp.ban kan ik nergens vinden en van die command snap ik echt niks van. Bewerkt: 8 maart 2009 door Rullez Reageren
StrY Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 LOL SAMP opnieuw installeren kan ook het "probleem" oplossen Reageren
Le MrG Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Mozus, je hebt wel een eigen server maar geen van beide oplossingen snap je? Leuke server heb jij vast zeg .. Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 LOLSAMP opnieuw installeren kan ook het "probleem" oplossen Ehm, nee! Bans zijn server gerelateerd ... Zal wel weer zo'n vage gamemode zijn die alles in een aparte map op slaat of zo ... Reageren
Rullez Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 En wat nou als ik alles opnieuw installeer, staat dat samp.ban dan weer op een vaste plaats? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Mozus, je hebt wel een eigen server maar geen van beide oplossingen snap je? Leuke server heb jij vast zeg .. Het is een gedownload RPG Script..... Dus opzich is alles goed. En bovendien is Rullez ook pas net begonnen met het leren ervan. Ik test bugs etc in de server. Ik heb ook al geprobeerd het op te lossen dmv RCon Cmds etc. maar tevergeefs Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Check in de map scriptfiles of er geen bestandje bans.ini staat of zo. Check ook in de userfile. Reageren
Rullez Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Check in de map scriptfiles of er geen bestandje bans.ini staat of zo. Check ook in de userfile. Ik kan niks vinden wat in de richting gaat van bans, maar zo dat idee van mij kunnen werken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.