Sandra Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) samp.ban zit in dezelfde map waar ook server.cfg staat. Hij wordt echter pas aangemaakt als je iemand hebt verbannen. Mocht die niet aangemaakt worden, ligt het er misschien aan dat je Windows Vista hebt?? en dat je geen rechten hebt om bestanden aan te maken. Bewerkt: 8 maart 2009 door =>Sandra<= Reageren
Rullez Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 samp.ban zit in dezelfde map waar ook server.cfg staat. Hij wordt echter pas aangemaakt als je iemand hebt verbannen. Mocht die niet aangemaakt worden, ligt het er misschien aan dat je Windows Vista hebt?? en dat je geen rechten hebt om bestanden aan te maken. Dat klopt ja ik heb Windows Vista op mijn laptop, is hier een oplossing voor? Reageren
Sandra Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Probeer eens in de eigenschappen van samp-server.exe (of samp.exe of gtasa.exe (ik weet niet welke)), als Administator uit te voeren. Bewerkt: 8 maart 2009 door =>Sandra<= Reageren
David22 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Probleem is opgelost. Rullez heeft mij even het rcon wachtwoord gegeven, en ik heb zijn ip met unbanip unbanned via de Remote Console. Reageren
Rullez Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Probleem is opgelost. Rullez heeft mij even het rcon wachtwoord gegeven, en ik heb zijn ip met unbanip unbanned via de Remote Console. En nadat je dit had gedaan stond er ook in een keer samp.ban bestandje. Heel erg bedankt iedereen! Reageren
StrY Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 LOLSAMP opnieuw installeren kan ook het "probleem" oplossen Ehm, nee! Bans zijn server gerelateerd ... Ja, ik heb ook niets gezegd over de client/server kant van SAMP Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Als je met een gamemode zoals PEN werkt of iets wat daar op lijkt, moet je even in je userfile kijken, als daar staat ''level -999'' dan moet je dat even verstellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.